سرمربی تیم ملی واترپلو:

از هیچ حریفی نمی‌ترسیم

مهدی پنام‌تاش سرمربی جدید تیم ملی واترپلو درباره وضعیت و برنامه‌های تیم‌ ملی واترپلو، گفت:«تمرین و تست‌های شنا را برای ارزیابی ملی‌پوشان برنامه‌ریزی کردیم که از امروز دوشنبه شروع می‌شود. طبق شرایط و بازبینی‌ها بهترین‌های لیگ و لژیونرها را برای اردوی تیم ملی دعوت کردیم و پس از اتمام تست‌ها تمرینات را طبق نتایج شروع می‌کنیم. با فدراسیون صحبت‌ کردیم که هر چهار، پنج هفته بتوانیم مسابقاتی را برای تیم ملی داشته باشیم که رقابت با تیم‌های خارجی نیز برای اردوها مد نظر است و این که چه تورنمنت‌هایی انتخاب شود، به شرایط فدراسیون بستگی دارد.»
 او ادامه داد:« بهترین‌های دنیا هم برای نتیجه گرفتن نیاز به مسابقات دارند و اگر فقط بخواهیم به تمرین بپردازیم، آورده‌ای برای ما نخواهد داشت. تست‌های ما برای این است که ببینیم ضعف‌های ورزشکاران کجاست. هفته‌ای ۹ تا ۱۰ جلسه تمرین خواهیم داشت تا تیم با شرایط خوب و آمادگی کامل راهی مسابقات آسیایی شود.»
پنام تاش در پایان گفت:«حدود چهار ماه تا مسابقات آسیایی زمان داریم. از هیچ حریفی نمی‌ترسیم اما برای آماده‌سازی مطلوب نیاز است تا حقوق و شرایط رفاهی مناسبی برای ورزشکاران مهیا کنیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی