2 ادعا در سرقـت 300 سکـه طـلا

گروه حوادث/ مرد دلال که با شکایت یک صراف متهم به درگیری و سرقت 300 سکه طلا شده است در بازجویی‌ها منکر سرقت‌ها شد .
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اوایل اردیبهشت مرد صرافی به پلیس رفت و از سرقت 300 سکه طلایش شکایت کرد و گفت: من یک صرافی دارم و در ترکیه و تهران کار می کنم. صبح روز حادثه در حالی که 300 سکه طلا داخل کیف دستی‌ام بود می‌خواستم به صرافی دیگری بروم که بین راه 2 مرد به من حمله کردند و مرا به شدت کتک زده و 300 سکه طلا را به سرقت بردند.
او ادامه داد: من یکی از آنها را می شناختم او دلال است و برایم دلار و طلا می‌آورد. اردلان مدتی است که به خاطر اختلاف مالی با من قطع رابطه کرده بود.
با شکایت مرد صراف تحقیقات به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت آغاز شد. کارآگاهان جنایی با شناسایی محل زندگی اردلان، مرد جوان را بازداشت کردند. او در تحقیقات گفت: سال‌هاست که با مرد صراف کار می کنم اما در معاملاتی که داشتیم به اختلاف مالی برخوردیم و من که کینه مرد صراف را به دل گرفته بودم، تصمیم به انتقام‌گیری گرفتم. به همراه برادرم، روز حادثه به سراغش رفتیم و او را به شدت کتک زدیم. ولی ما سکه‌ای سرقت نکرده‌ایم .
در ادامه کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه رفتند. در بازبینی دوربین‌ها، دعوا و درگیری به وضوح دیده می‌شد اما سرقت سکه‌ها نامشخص بود. بدین ترتیب تیم تحقیق با معمای سرقت عجیب سکه‌ها مواجه شدند.
تحقیقات برای دستگیری برادر مرد جوان و رازگشایی از ناپدید شدن سکه‌ها به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی