تا پایان روز سوم؛

نمایشگاه کتاب ۷۰ میلیارد تومان فروخت

قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اعلام آخرین خبر فروش گفت: تا پایان روز سوم نمایشگاه کتاب (22 اردیبهشت)، بخش حضوری حدود ۴۵ میلیارد تومان فروش داشته و فروش بخش مجازی نیز در مجموع به ۲۵ میلیارد تومان رسیده است.
به گزارش ایرنا، علی رمضانی در سومین نشست خبری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که ۲۳ اردیبهشت همزمان با چهارمین روز نمایشگاه برگزار شد، افزود: تا ساعت ۲۱ سومین روز نمایشگاه، دستگاه‌های کارتخوان فروش ۳۵ میلیارد تومانی را اعلام کردند که اگر سایر روش‌ها را به آن اضافه کنیم، فروش ۴۵ میلیاردی را می‌توان برآورد کرد.
وی در خصوص فروش در بخش مجازی بیان کرد: بخش مجازی نیز تا ساعت ۲۱ روز جمعه، مجموعاً ۲۵ میلیارد تومان فروش داشته که ۱۸ میلیارد تومان از این میزان فروش، سهم ناشران و ۷ میلیارد تومان، سهم کتاب‌فروشان بوده است. در این بخش۲۲۰ هزار نسخه کتاب به فروش رسیده است.
به گفته رمضانی، نزدیک به 70 میلیارد تومان فروش در بخش مجازی و حضوری ثبت شده است. وی درباره تخلفات صورت گرفته در نمایشگاه اظهار کرد: غرفه یکی از ناشرانی که آثار بدون مجوز توزیع می‌کرد، به مدت ۳ روز تعطیل شد. به دو ناشر نیز به دلیل رعایت نکردن پوشش مناسب، تذکر داده و از آنها تعهد کتبی گرفته شد.
جستجو
آرشیو تاریخی