محمدابراهیم امامی: ثبت‌نام دبیر خواست جامعه کشتی بود

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره مسابقات جام تختی گفت: «این رقابت‌ها اهمیت زیادی برای کادر فنی و کشتی‌گیران مدعی دارد زیرا یکی از مهم‌ترین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی است. تا پیش از برگزاری پیکارهای جام تختی، فرنگی‌کاران در مسابقات قهرمانی کشور، ۲ رقابت رنکینگ‌دار و مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کردند و اکنون در چهارمین مرحله این چرخه قرار داریم. نفرات برتر این پیکارها به اردو نهایی تیم ملی دعوت خواهند شد تا برای رسیدن به ترکیب نهایی با ۱۳ نفر دیگر رقابت کنند.»
 او ادامه داد: «در برخی از اوزان ۲ نفر مدعی حضور دارند که شاید با اعزام آنان به تورنمنت‌های بین‌المللی تکلیف نفر نهایی مشخص شود. همچنین ممکن است با صلاحدید کادر فنی ۲ تیم برای مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو بسته شود. البته احتمال اینکه برخی از نفرات به هر ۲ تورنمنت اعزام شوند، وجود دارد.»
امامی درباره ثبت‌نام دبیر در انتخابات فدراسیون کشتی توضیح داد: «دبیر به‌دنبال تکمیل کارهای خود در فدراسیون کشتی است. او اقدامات خوبی داشته و باید این کارها را تکمیل کند. هم خانواده کشتی و هم اعضای مجمع از او برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون کشتی دعوت کردند.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی