حادثه در حادثه

جسد پسر کوهنورد پیدا شد
گروه حوادث/ به دنبال کشف جسد پسر جوان در ارتفاعات تهران  راز ناپدید شدن او برملا شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت رفت و از ناپدید شدن پسرش خبر داد. با شکایت مرد میانسال تحقیقات برای یافتن پدرام آغاز شد. در حالی که بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت، سه‌شنبه پنجم اردیبهشت جسد مرد جوانی در ارتفاعات شمالی غرب تهران توسط کوهنوردان کشف شد.
کشف جسد به بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی اعلام شد و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که احتمالاً پسر جوان بر اثر سقوط جان خود را از دست داده است. همچنین بررسی مدارک شناسایی او، نشان می‌داد که همان پسری است که چند روز قبل خانواده‌اش ناپدید شدنش را اعلام کرده بودند.
جسد به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

زلزله ملارد خسارتی نداشت
زلزله‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ساعت 10 و 28 دقیقه صبح روز جمعه ۱۵ اردیبهشت شهرستان ملارد در استان تهران را لرزاند.
به گزارش ایرنا، طبق اعلام مرکز لرزه‌نگاری ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین‌لرزه در عمق هشت کیلومتری مشکین دشت البرز و 7 کیلیومتری صفادشت رخ داده به همین دلیل مردم استان‌های تهران و البرز این زلزله را احساس کرده‌اند.
به همین منظور پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان تهران به حالت آماده‌باش درآمده است.
سازمان اورژانس کشور نیز با بیان اینکه این زلزله تاکنون مصدوم نداشته اعلام کرد: پس از وقوع این زمین‌لرزه سه تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شده است.
حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نیز در این‌باره گفت: تیم‌های مدیریت بحران استان تهران در محل وقوع زلزله حضور دارند.جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد هم در پی وقوع این زمین لرزه اظهار کرد: دستگاه‌ها امدادی و تیم‌های ارزیاب در حالت آماده‌باش هستند و تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

سانحه رانندگی مرگبار برای افسر پلیس
یکی از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در سانحه تصادف جان باخت.
 به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طُریفی در این خصوص اظهار کرد: یک دستگاه خودروی واحد گشت انتظامی حین انجام مأموریت دچار سانحه تصادف شد. در این حادثه یکی از مأموران سختکوش فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به نام سروان «مهدی یزدی» بر اثر شدت جراحات وارده به لقاء‌الله پیوست و یکی دیگر از مأموران وظیفه نیز که بشدت مجروح شده بود برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت.
 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تسلیت به خانواده داغدار و همکاران این مأمور گفت: علت حادثه توسط کارشناسان تحت بررسی است.

کلاهبرداری به بهانه زغال‌فروشی
رئیس پلیس فتای البرز از دستگیری اعضای باند چهار نفره کلاهبرداری اسکیمری در قالب فروش زغال ارزان خبرداد.
  سرهنگ «رسول جلیلیان» روز پنجشنبه اظهارکرد: در پی وقوع یک فقره برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان به مبلغ ۳۴ میلیون و ارجاع پرونده آن به پلیس فتای استان، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان قرار گرفت.
 وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه کلاهبرداری از طریق اسکیمر برای مأموران محرز شد، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مأموران پلیس فتا، چهار نفر در خصوص این پرونده شناسایی و دستگیر شدند. در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که تاکنون متهمان ۳۰ کارت بانکی شهروندان را کپی‌برداری کرده و حدود هشت میلیارد ریال از حساب آنها برداشت کرده‌اند.
 وی با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحویل به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
 سرهنگ جلیلیان در پایان از شهروندان درخواست کرد هنگام خریدهایشان با کارت بانکی، رمز کارت توسط خود آنها وارد شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی