داماد، قربانی خشم برادرزنش شد

کامران علمدهی / مردی که متهم است در یک درگیری خانوادگی، شوهرخواهرش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار «ایران»، رسیدگی به این پرونده از مهر سال 1400 با گزارش یک درگیری خونین در افسریه تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل درگیری اعزام شدند و مشخص شد که دو مرد جوان که باهم نسبت فامیلی دارند درگیر شده‌اند و در این میان یکی از آنها به نام اکبر با ضربات متعدد چاقو، شوهرخواهرش نادر را مجروح کرده است.
نادر به بیمارستان منتقل شد اما ساعاتی بعد به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت و جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. با مرگ نادر، اکبر 33 ساله به اتهام قتل بازداشت شد و در توضیح ماجرا به مأموران گفت: 6 سال پیش خواهرم با نادر ازدواج کرد. او پیش از ازدواج با خواهرم یک بار دیگر ازدواج کرده بود و به همین خاطر من از همان ابتدا با ازدواج‌شان مخالف بودم و می‌دانستم که او نمی‌تواند خواهرم را خوشبخت کند، با این حال بعد از ازدواج‌شان دخالتی نکردم تا اینکه چند ماه قبل خواهرم به خانه پدری برگشت و گفت دیگر نمی‌تواند با نادر زندگی کند. بعد از آن هم به دنبال کارهای طلاقش رفت.
وی افزود: پس از اینکه احضاریه به دست نادر رسید او مدام به خواهرم زنگ می‌زد و تهدیدش می‌کرد. از خواهرم خواستم تا جواب تلفنش را ندهد اما نادر دست‌بردار نبود، وقتی دید نمی‌تواند با خواهرم حرف بزند از طریق پیامک تهدیدش می‌کرد. شب حادثه وقتی پیام‌های تهدیدآمیز نادر را دیدم خیلی عصبانی شدم و تصمیم گرفتم او را ادب کنم. به خانه‌اش رفتم و سر همین موضوع با او درگیر شدیم. نادر وقتی من را دید با چاقو حمله کرد و من در دفاع از خودم با چاقو ضرباتی به او زدم که روی زمین افتاد.
در ادامه همسر مقتول نیز احضار شد و در توضیح ماجرا گفت: بعد از اینکه من و همسرم به اختلاف خوردیم تصمیم به جدایی گرفتم، به همین خاطر به دادگاه خانواده رفتم و درخواست طلاق دادم، نادر اما به محض اینکه احضاریه را دید با توهین و تهدید گفت که من قصد دارم بعد از طلاق با مرد دیگری رابطه برقرار کنم بعد هم مدام زنگ می‌زد و به من توهین و فحاشی می‌کرد تا اینکه موضوع را به برادرم اکبر گفتم.
با اعترافات متهم، تکمیل تحقیقات و گزارش‌های پزشکی قانونی و پلیس، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم باید در برابر اتهام قتل عمد از خود دفاع کند.
جستجو
آرشیو تاریخی