12 اردیبهشت، شلوغ‌ترین روز پساکرونای سینماهای کشور رقم خورد

۲۰۶ هزار نفر به سینما رفتند

روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، ۲۰۶ هزار نفر به سینما رفتند که این آمار، بیشترین میزان مخاطب طی ۳ سال اخیر را نشان می‌دهد و شلوغ‌ترین روز پساکرونای سینماهای کشور را تاکنون رقم زده است. برای این روز 2هزار و 852 سانس تعریف شد و گیشه به رقم ۵ میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان رسید.
به گزارش ایرنا، طبق انتظارها، کمدی «فسیل» باز هم رکورد خود را شکست. این فیلم توانست با جذب ۱۳۲ هزار مخاطب، علاوه بر تجربه شلوغ‌ترین روز اکران خود، به رکورد مخاطبان کمدی «مطرب» برسد. «فسیل» با گذر از ۱۳۲ هزار مخاطب، ضمن گذشتن از تعداد مخاطبان روزانه فیلم مطرب، باید از مرز ۱۶۰ هزار نفر در یک روز گذر کند تا بتواند رکورد هزارپا را نیز بشکند. این فیلم موفق شد طی روز سه‌شنبه، یک هزار و 60 سانس نمایش داشته باشد و ۳ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان بفروشد. فروش کلی این فیلم به ۱۰۴ میلیارد تومان رسیده است.
«سه کام حبس» دومین فیلم پراقبال بود. فیلم سامان سالور موفق شد با جذب بیش از ۱۸ هزار مخاطب، ۵۱۳ میلیون تومان فروش داشته باشد.
«آهنگ دونفره» روز سه‌شنبه، بیشتر از ۱۴ هزار نفر را به سینماها کشاند و توانست ۳۶۶ میلیون تومان فروش داشته باشد.چهارمین فیلم پراقبال این روز، «عروس خیابان فرشته» بود که 7هزار و 600 مخاطب داشت و در گیشه، به رقم ۱۹۶ میلیون تومان رسید.
«جنگ جهانی سوم» نیز با 6 هزارو 400 مخاطب، ۱۸۶ میلیون تومان فروش کرد.
از هفته آینده، «خط فرضی» روی پرده می‌رود که قطعاً بر تعداد مخاطبان روزانه سینماهای کشور خواهد افزود. ضمن اینکه تصور می‌شود ناوگان اکران، همچنان تا سقف فروش روزانه خود فاصله دارد و هرچه زمان بگذرد، بر تعداد مخاطبان این آثار افزوده خواهد شد. بنابراین باید منتظر روزهای به‌مراتب بهتر برای سینماهای کشور بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی