دو خط خبر

برگزاری جشنواره هنری «نوآ»
ایرنا/ نخستین جشنواره فرهنگی هنری «نوآ» توسط مجتمع تطبیقی و بین‌المللی دختران و پسران تهران آغاز به کار کرد. این جشنواره در رشته‌های نقاشی، عکاسی، پوستر، کاردستی، خوشنویسی و پادکست، تا روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت از ۹ صبح تا ۵ عصر در فرهنگسرای ابن سینا میزبان میهمانان و علاقه‌مندان به هنر خواهد بود.
 
افزایش 6 برابری بودجه مترو
ایرنا/ مدیرعامل شرکت مترو تهران گفته برای اولین بار بودجه مترو برای توسعه حمل و نقل ریلی پایتخت ۶ برابر شده است و تا پایان سال ۱۳ ایستگاه جدید افتتاح می‌شود.
محسن هرمزی همچنین اعلام کرده در خصوص مودهای جدید حمل‌ونقل، مانند تراموا، مطالعات انجام‌شده است و کریدور شرق به غرب، ظرف ۲ سال با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.
 
83 درصد کودکان خیابانی
از اتباع خارجی هستند
ایرنا/ به گفته سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، طبق برآوردها ۸۳ درصد کودکان خیابان از اتباع خارجی و بخصوص افغانستانی و بیش از ۶۰ درصد نیز غیرمجاز هستند. محمدرضا حیدرهایی گفته: توزیع مواد مخدر از سوی کودکان خیابانی را رد یا تأیید نمی‌کنم، اما علت اصلی حضور کودکان فقر و مهم‌تر از آن مهاجرت است. در برخی کودکان به مواردی رسیدیم که خودشان دارای اختلال سوء مصرف مواد بودند. برخی از این کودکان توسط بزرگ‌ترها سر چهارراه‌ها آورده می‌شوند اما با باند به آن معنا که در برخی فیلم‌ها می‌بینیم برخورد نکردم.
جستجو
آرشیو تاریخی