ربودن ترنسفر فوتبال برای انتقام

گروه حوادث/ پسر جوان که پس از ناکامی در فوتبال برای انتقام‌جویی ترانسفر خود را ربوده و از خانواده‌اش 5 میلیارد ریال پول خواسته بود، دستگیر شد.
 بیست و هفتم فروردین امسال زوج میانسالی با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفتند: پسرمان به نام داریوش - 32 ساله - برای ملاقات کاری با یکی از دوستانش، از خانه خارج شده و دیگر برنگشته همه جا را دنبالش گشتیم تا اینکه فردی با ما تماس گرفت و گفت داریوش را ربوده و در ازای آزادی‌اش 5 میلیارد ریال پول خواست.
در تحقیقات از خانواده داریوش مشخص شد وی حدود 10 سال پیش به‌عنوان بازیکن فوتبال در یکی از تیم‌های دسته دوم فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده اما از چند سال قبل در زمینه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال فعالیت می‌کند. مدتی قبل نیز یکی از بازیکنان فوتبال به نام حمید را به لیگ فوتبال یکی از کشورهای همسایه فرستاده است اما پس از مدتی این شخص به‌دلیل ناکامی در فوتبال به ایران بازگشته و درتماس با داریوش درخواست غرامت 5 میلیارد ریالی کرده است.
بنابراین کارآگاهان به سراغ حمید رفتند اما مشخص شد وی نیز ناپدید شده است تا اینکه سرانجام مخفیگاه حمید در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.وی ضمن اعتراف به آدم‌ربایی گفت که داریوش را با همدستی دوستش ربوده و به یک کلبه جنگلی در تالش برده است.  سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعترافات به‌دست آمده از حمید، کارآگاهان با مراجعه به کلبه، داریوش را نجات داده و با توجه به ضعف شدید جسمانی ایجاد شده، وی را به مرکز درمانی منتقل کردند. همچنین همدست متهم نیز دستگیر شد.
جستجو
آرشیو تاریخی