تیم ملی بوکس بدون سرمربی به مسابقات جهانی رفت

بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان طی روزهای ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه به میزبانی «تاشکند» ازبکستان برگزار می‌شود. برهمین اساس هفت بوکسور کشورمان به همراه دو مربی، بامداد شنبه ایران را به مقصد ازبکستان ترک کردند. پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، سیدشاهین موسوی، میثم قشلاقی ، امین مجنونی و پوریا امیری ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها را تشکیل داده‌اند. همایون امیری و محمود نهتانی مربیان اعزامی به این دوره از رقابت‌ها هستند.
تیم کشورمان در حالی راهی تاشکند شد که حسین نهرودی سرمربی تیم ملی، به ازبکستان نرفت.
نهرودی در این باره گفت:«عدم تطابق اطلاعات پاسپورت با شناسنامه موجب شد زمانی که برای تمدید پاسپورت رفتم مشکلاتی برایم ایجاد شود. صفحه آخر شناسنامه‌ام توضیحاتی دارد که برای تمدید پاسپورت خیلی زمان هدر رفت و مشکلاتی ایجاد شد. روند صدور خیلی طولانی شد و زمانی که آن را تحویل گرفته و در اختیار فدراسیون قرار دادم، زمان ثبت‌نام و صدور ویزا به اتمام رسیده بود و متأسفانه از سفر بازماندم. واقعاً فدراسیون خیلی تلاش کرد اما نشد که همراه تیم باشم.»
 او ادامه داد:«خیلی سال بود که از کشور خارج نشده بودم و زمان پاسپورتم تمام شده بود. واقعاً از این مسأله ناراحتم اما اکنون همایون امیری و محمود نهتانی، دو مربی جوان و کاربلد تیم ملی همراه با تیم هستند.»
جستجو
آرشیو تاریخی