با انگیزه‌ها به یکدیگر رسیدند

امیررضا همایون
خبر‌نگار

 


جدال پرسپولیس و گل‌گهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مهم‌ترین رقابت امروز فوتبال ایران است. رقابتی که دو تیم برای پیروزی در آن انگیزه‌های بسیاری دارند. آنچه باعث می‌شود یک جدال جذاب پیش روی مخاطبان فوتبال ایران قرار بگیرد.
الهویی به دنبال درخشش بدون امیر
با رفتن امیر قلعه‌نویی به تیم ملی در اسفند ماه سال گذشته مدیران باشگاه گل‌گهر، سعید الهویی دستیار اول امیر را به عنوان سرمربی جدید این  تیم انتخاب کردند. مربی که البته سیرجانی‌های فوتبال ایران تحت هدایت او نتایج مطلوبی کسب کرده‌اند و این تیم از رفتن سرمربی کهنه کار خودش به تیم ملی متضرر نشد.
مهم‌ترین بازی سرمربی جوان با گل گهر از ابتدای حضورش روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی جدال مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. این مربی جوان در تلاش است که مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد تا ثابت کند بدون امیر هم می‌تواند در بازی‌های بزرگ به پیروزی برسد و ماجراجویی خودش در جام حذفی را ادامه بدهد.
 از سوی دیگر شاگردان یحیی گل‌محمدی هم با پیروزی مقابل استقلال در شهرآورد و صعود به صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشورمان انگیزه‌های زیادی برای پیروزی برابر گل گهر در خانه دارد تا همچنان برای کسب دو جام معتبر فوتبال ایران شانس داشته باشد. اتفاقی که در سالیان اخیر تنها برای برانکو ایوانکوویچ رخ داد و او موفق شد با رسیدن به دو جام داخلی فوتبال ایران نام خودش را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کند. موضوعی که گل‌محمدی البته برای رسیدن به آن کار بسیار سختی دارد و باید برای رسیدن به آن در تمام بازی‌هایش به پیروزی برسد و منتظر لغزش رقبای خود باشد. البته باید گفت در دنیای ورزش اتفاقات عجیب زیادی رخ می‌دهد و امکان دارد پرسپولیس با گل‌محمدی هم به این رکورد برسد. به هر حال این مسابقه حساس‌ترین بازی هفته فوتبال ایران است و دو تیم با انگیزه‌های بسیار زیاد به مصاف یکدیگر می‌روند. در نهایت باید منتظر ماند و دید کدام تیم جدال انگیزه‌های فوتبال ایران را به سود خودش به پایان می‌رساند.

جستجو
آرشیو تاریخی