حوادث جهان

تصادف مرگبار در مسکو
مقامات محلی مسکو، پایتخت روسیه اعلام کردند: در پی وقوع تصادف بزرگ جاده‌ای در بزرگراه «کیفسکو»، چهار نفر از جمله دو کودک جان خود را از دست دادند.
به گزارش  اسپوتنیک، این حادثه شامگاه جمعه  در منطقه «نارو فومینسکی» رخ داده است.
همچنین در این حادثه دو نفر دیگر هم زخمی شدند که یک نفر از آنها به بیمارستان منتقل شده است. یکی از مقامات مسکو اعلام کرد که دو کودک قربانی این حادثه ۱۰ و هفت ساله بودند. علت این حادثه هنوز مشخص نشده است.
 
غرق شدن 11 نفر در اندونزی
یک قایق تندرو که حامل ۷۸ سرنشین بود، در آب‌های اندونزی دچار حادثه شد و  ۱۱ نفر جان باختند. به گزارش آرتی ایندیا، «نیومان سیداکارا» مدیر بخش جست‌وجو و نجات «پکانبارو» همچنین اعلام کرد که ۵۸ نفر از ۷۸ سرنشین قایق که  همگی مسافر و در حال بازگشت از سفر بودند، نجات یافتند.
وی خاطرنشان کرد که اجساد ۱۱ نفر پیدا شده و ۹ نفر نیز ناپدید هستند. شاهدان عینی مدعی شدند که قایق بر اثر برخورد با کنده درخت واژگون شده است. با این حال تاکنون علت دقیق وقوع این حادثه گزارش نشده است.
 
انفجار تانکر سوخت در نیجریه
بر اثر انفجار یک دستگاه تانکر سوخت در ایالت «پلاتو»ی نیجریه، ۱۳ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
به گزارش  آناتولی، «آلفرد آلابو»، مدیر روابط عمومی پلیس ایالت پلاتوی نیجریه در بیانیه‌ای اعلام کرد:  یک دستگاه تانکر سوخت در ایستگاهی در بزرگراه «بائوچی-جوستِ» این ایالت، در حین تخلیه سوخت منفجر شد.
آلابو با بیان اینکه در این انفجار ۲۸ مغازه و هشت خودرو در آتش سوخته‌اند، افزود که خانه‌های اطرافِ محل حادثه نیز آسیب دیده‌اند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی