روند ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ‌فدراسیون کشتی آغاز شد

۲۶ تیرماه سال ۹۸ بود که علیرضا دبیر با کسب ۳۱ رأی اعتماد از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی به مدت ۴ سال به‌عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.
مدت ۴ ساله ریاست دبیر بر ورزش اول کشور در حالی ۲۶ تیرماه سال‌جاری به پایان خواهد رسید که با توجه به در پیش بودن مسابقات مهمی چون قهرمانی جهان (شهریور ماه) و نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو (اوایل مهر)، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت برای تعیین تکلیف این فدراسیون مهم و تأثیرگذار ورزش کشور، پروسه ثبت‌نام را به موقع آغاز کند.
به همین منظور و درحالی که هنوز بیش از دو ماه تا پایان مهلت قانونی ریاست دبیر بر فدراسیون کشتی باقی ‌مانده است، وزارت ورزش با هماهنگی فدراسیون کشتی، ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات این فدراسیون را از امروز (سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ماه) در محل دبیرخانه فدراسیون کشتی به مدت ۱۰ روز کاری (تا روز ۱۸ اردیبهشت ماه) برگزار خواهد کرد.
محمد ابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون در این باره گفت: «طبق برنامه ثبت‌نام نامزدهای انتخابات از پنجم اردیبهشت آغاز و تا هجدهم این ماه به مدت ۱۰روز کاری ادامه خواهد داشت. شرایط و مدارک مورد نیاز در مجمع انتخاباتی در سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی شده است.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی