دو خط خبر

احتمال افزایش وام بازنشستگان
با توجه به درخواست بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و پیگیری‌های کانون‌ بازنشستگان، احتمال دارد رقم وام بازنشستگان در سال جاری افزایش یابد.
به گزارش تسنیم، شرایط دریافت وام، عضویت بازنشسته در کانون بازنشستگان، دریافت حقوق بازنشستگی از شعب بانک رفاه است همچنین سن بازنشسته باید کمتر از 77 سال تمام بوده و فاقد بدهی بانکی و چک برگشتی باشد.
امسال احتمال افزایش این وام وجود دارد و با توجه به  جلساتی که با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در طی هفته‌های گذشته برگزار شده است، بزودی مبلغ جدید وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اعلام می‌شود.

جذب 2 هزار معلم در مدارس استثنایی
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت:۲هزار و۳۳۲ آموزگار دوره ابتدایی درمدارس استثنایی با آزمون استخدامی جذب می‌شوند.
به گزارش ایرنا، حمید طریفی حسینی گفت: اگراین تعداد نیرو جذب شود، بخش عمده کمبود نیرو برای دوره ابتدایی حل می‌شود. وی افزود: همچنین حدود هزار نفر نیروی توانبخشی برای اولین بار پس از۲دهه در آزمون استخدامی دبیران و هنرآموزان جذب می شوند. معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این تعداد نیروی توانبخشی، جدای از این ۲ هزار و ۳۳۲ نفر در آزمون دبیران و هنرآموزان جذب می‌شوند که فراخوان این آزمون استخدامی هم پس از آزمون آموزگاری اعلام می‌شود.

رشد ۳۰ درصدی ارزش نسبی خدمات پرستاری
معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ازرشد۳۰ درصدی ارزش نسبی پرستاری خبر داد که به افزایش کلی ۷۵ درصدی درآمد حاصل از تعرفه پرستاری می‌انجامد.
به گزارش ایرنا ، عباس عبادی گفت: این افزایش نوید شرایط مطلوبتری را در سال جدید و سنوات آتی برای پرستاران می‌دهد.
وی افزود : پیگیری‌های جدی وزیر بهداشت برای تخصیص اعتبار تعرفه تا روزهای پایانی سال گذشته ادامه داشت و تاکنون قریب ۷۰ درصد اعتبار به بیمه‌های پایه و درادامه به دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح و سایر بخش‌های غیردولتی تخصیص یافته است.
معاون پرستاری وزارت بهداشت تصریح کرد: هزینه تعرفه‌ها اعم از پزشکی یا پرستاری را مردم پرداخت می‌کنند و مستحق دریافت مراقبت باکیفیت هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی