بازگشت کلاسیک ها با طراحی های مدرن امروزی

نکته: برای انتخاب صندل از میان گزینه‌های متفاوت بهتر است به تیپ کلی خود توجه داشته باشید و هماهنگی صندل با ظاهرتان را فراموش نکنید.

راضیه خوئینی
مترجم
 

این روزها لباس‌های خانگی راحتی به ملزومات اساسی کمد آقایان تبدیل شده است و برندهای مختلف به تولید متنوع این قبیل لباس‌ها روی آورده‌اند. این روند جدید مد، احساس خاصی از رفاه و آسایش را به خانه می‌آورد و بیش از هر زمان به دنبال حس خوب آرامش هستیم؛ به خصوص با پوشیدن لباس‌های راحتی نرم و لطیف. با همه‌گیر شدن کرونا در سال 2020، رواج دورکاری و افزایش جلسات و ارتباطات تصویری کاری از طریق فضای مجازی، عاملی شد که آقایان همیشه آنلاین و آماده پاسخگویی باشند؛ حتی در خانه. درواقع، هنگامی که جهان اطراف خود را محدود می‌دیدیم، لازم بود که به کار و تلاش ادامه دهیم. این روند فعالیت در خانه، برای همه آسان نبود و اغلب مجبور بودید که تمام روز با لباس خانگی پشت سیستم رایانه بمانید؛ از طرفی پاسخگویی تصویری و آنلاین بودن با لباس خواب هم ممکن نبود. این چنین شد که برندهای تولید لباس برای پاسخ به این نیازها طرح‌های جدیدی عرضه کردند و بازار پوشاک خانگی، جهشی پیدا کرد که همچنان رو به توسعه است. از آن زمان تاکنون بازار لباس‌های راحتی گشاد و نرم که دارای ظاهری شیک باشند داغ شد. بنابراین لباس‌های نخی در رنگ‌های مختلف که هم در خانه و هم در خارج از منزل کاربرد دارند از ملزومات کمد آقایان شد. این لباس‌ها با طراحی‌های مدرن و به روز شده، از جنس پنبه، لیوسل، مدال و ویسکوز تهیه می‌شود. پارچه‌های این لباس‌ها در عین حال نرم، لطیف و صاف یا دارای خطوط ظریف هستند و آزادی و آسایشی را که در خانه لازم است  فراهم می‌آورد.

بازگشت صندل‌های‌کلاسیک با طراحی‌های مدرن

صندل درواقع یک کفش کلاسیک به شمار می‌آید و بهترین گزینه برای روزهای گرم بهاری و تابستان و پوشیدن در کنار دریا و خیابان است. این نوع کفش کلاسیک با طراحی‌های جذاب و گاهی رسمی، راهی فروشگاه‌ها می‌شود. این کفش ها با طرح‌های زیبا و رنگ‌های متنوع، گاهی رنگارنگ یا با الهام از حیوانات، مانند ببری و پلنگی، می‌تواند شما را به خاطرات دوران کودکی بازگرداند. برخی برندها به تولید صندل‌هایی از جنس جیر و نبوک که نوعی چرم به شمار می‌آید، روی آورده‌اند. تنها کاری که برای این مدل صندل‌ها باید انجام داد این است که با ماده‌ای مخصوص که به شکل اسپری موجود است، آنها را ضدآب کرد. با این ماده مخصوص از صندل‌های خود در مقابل آب و لکه شدن محافظت و طول عمر و عملکرد بهتر کفش و صندل‌های خود را تضمین می‌کنید. حتی برای احیای رنگ کفش‌های جیر می‌توانید از واکس مخصوص و یک برس نرم، یا تکه‌ای اسفنج استفاده کنید.

بسیاری از برندهای کفش و کیف با بهره گرفتن از پوست گوساله یا چرم جیر، صندل‌هایی تخت تولید کرده‌اند که دارای کفی یکدست و مستحکم با پاشنه 3 سانتیمتری یا بلندتر است. همچنین برای محافظت بهتر از مچ پا، یک سگک، بندها و کفش را به پای شما چفت می‌کند. برخی صندل‌ها هم از جنس پارچه است و با سنگ‌دوزی و تزئیناتی رنگارنگ، مشتریان را بیش از همیشه به خود جلب می‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی