بهروز عطایی: مسابقات امسال برای ما، مسئولان و مردم مهم است

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال در نشست خبری که در سالن اجتماعات هتل المپیک برگزار شد، درباره اهداف تیم ملی و مسابقات پیش‌رو گفت: «امسال سال شلوغ و پرترافیکی داریم. همه مسابقات برای ما و والیبال ایران و مردم و مسئولان مهم است و به دنبال حداکثر بهره‌وری از این مسابقات هستیم.»
او ادامه داد: «مسابقات انتخابی المپیک مسابقات سخت و جانکاهی است. بازیکنان خیلی مصمم در اردو حاضر شدند.»
سرمربی تیم ملی والیبال درباره تغییرات در کادرفنی و ناراحتی عظیم جزیده توضیح داد: «همه اعضای کادرفنی والیبال قراردادشان تا پایان تورنمنت است. سیاست کادرفنی این بود که با نگرش بازتر و اثرگذار کادرفنی را تقویت کنیم.»
عطایی درباره آخرین وضعیت میلاد عبادی‌پور توضیح داد: «او گفت که نمی‌تواند در لیگ ملت‌ها حضور داشته باشد. عبادی‌پور هم دلیل شخصی داشت و هم اینکه مصدوم بود و در نهایت این موضوع مورد موافقت من قرار گرفت.»
سرمربی تیم ملی والیبال در مورد سیدمحمد موسوی و امیر غفور توضیح داد: «والیبال ایران به موسوی مدیون است. او عاشق والیبال است. همیشه گفتم که باید به بازیکنان بیشتری میدان دهیم. امیر غفور در لیست بازی برابر امریکا بود. با او مفصل صحبت کردیم. البته معتقد بود کسی که از تیم ملی جدا شده، در بازگشت نمی‌تواند موفق باشد. او در نهایت با احترام تشکر کرد و گفت آمادگی لازم را ندارم. غفور بازیکن بسیار باکیفیتی است و به نظرش احترام می‌گذارم.»
جستجو
آرشیو تاریخی