زهرا قنبری: فکر می‌کردند با اختلاف زیاد می‌بازیم

تیم ملی فوتبال زنان ایران در انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس دو دیدار برابر میانمار انجام داد که با پیروزی یک بر صفر در دیدار اول و تساوی یک بر یک در مسابقه دوم به مرحله دوم این رقابت‌ها راه پیدا کرد.
زهرا قنبری، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان  درباره عملکرد این تیم در دور اول انتخابی المپیک پاریس توضیح داد: «این دو مسابقه از نظر فنی و شرایط آب‌وهوایی برای ما سخت بود چون دو اردو داشتیم و بعد از آن وارد مسابقه‌ای شدیم که حریف از نظر رنکینگ از ما بالاتر بود و تیم یکدستی داشت. سخت بود اما خدا را شکر بچه‌ها با غیرت‌شان باعث شدند از گروه بالا بیاییم.»
او افزود: هر چند شرایط مناسبی از نظر فنی و بدنی نداشتیم، بازیکنان در استراحت بودند و کلا دو اردو برای آماده‌سازی داشتیم اما تمام تلاش خود را کردیم، جنگیدیم و تمام وجودمان را گذاشتیم تا از گروه بالا بیاییم. فکر می‌کنم بچه‌ها کار ارزشمند و بزرگی را انجام دادند.
 قنبری در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند تیمش در دور دوم هم شانسی برای صعود داشته باشد، گفت:«خیلی‌ها فکر نمی‌کردند از دور اول بالا برویم و تصوراین بود که با تعداد گل بالا می‌بازیم. کسی باور نداشت اما بچه‌ها کاری کارستان کردند و اتفاق بزرگی را رقم زدیم. اگر در دور دوم هم تلاش کنیم، برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و حمایت شویم، هیچ چیزی دور از دسترس نیست.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی