کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قزاقستان

دلپذیر مثل نمایش شاگردان رنگرز

 صبح روز یکشنبه برای کشتی ایران فوق‌العاده آغاز شد و تیم ملی کشتی فرنگی ایران که با هدایت حسن رنگرز در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت، موفق شد در پنج وزن اول پنج فینالیست داشته باشد. 
این نمایش فوق‌العاده در مبارزات عصر هم ادامه داشت و تیم ملی موفق شد در پایان روز اول مسابقات از پنج وزن 4 مدال طلا و یک مدال نقره کسب کند تا نمایش فوق‌العاده شاگردان رنگرز در روز اول تکمیل شود. 
امین میرزازاده دارنده مدال نقره جهان و آخرین نماینده ایران در ۵ وزن نخست این مسابقات بود که در دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم برابر منگ از چین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و چهارمین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
میرزازاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر تموربک نسیم اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. پویا دادمرز در ۵۵، ایمان محمدی در ۶۳ و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم با شکست تمامی رقبای خود به مدال طلا رسیدند و امین کاویانی‌نژاد نیز به‌دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار فینال وزن ۷۷ کیلوگرم به میدان نرفت و صاحب مدال نقره شد.
رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی این مسابقات امروز دوشنبه برگزار می‌شود و مهدی محسن‌نژاد در ۶۰، رضا عباسی در ۶۷، سجاد ایمن طلب در ۷۲، علیرضا محمدی در ۸۲ و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف رقبای شان می‌روند.
جستجو
آرشیو تاریخی