دو خط خبر

بررسی اعتراضات رتبه‌بندی معلمان
 از ۱۹فروردین
کارگروه‌های تخصصی بررسی اعتراضات رتبه بندی از ۱۹ فروردین در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور اغاز خواهد شد و به اعتراضات معلمان در این حوزه رسیدگی خواهد کرد.

 

ثبت‌نام کنکور از امروز آغاز می‌شود

ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری از امروز آغاز می‌شود و تا ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد. کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ براساس مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی در ۲ نوبت برگزار می‌شود.نوبت اول این آزمون در دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و نوبت دوم آزمون تیرماه امسال برگزار می‌شود.

 

از سوم خردادماه انجام می‌شود
آغاز اعزام زائران ایرانی حج تمتع
تشرف زائران حج تمتع امسال از سوم خردادماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد و ۸۷ هزار و ۵۵۰ ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف می شوند.
 

 

حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو

حمیدرضا علیان‌زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با تاکید بر حمایت از خانواده‌های دارای چندقلو در سراسر کشور گفت تعداد خانواده‌های دارای فرزند چندقلو مورد حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سال ۱۴۰۱ از مرز ۱۷۰ خانواده گذشت.

 

مدیرعامل شرکت متروی تهران خبر داد
افتتاح ۱۳ ایستگاه مترو در سال جدید
 

مدیرعامل شرکت متروی تهران اعلام کرد که در صورت تأمین منابع، شاهد افتتاح ۱۳ ایستگاه مترو در سال جدید خواهیم بود.محسن هرمزی گفت:  امیدواریم ایستگاه‌های شبکه متروی پایتخت با احتساب ۴ خط جدید به ۳۳۰ ایستگاه و طول مسیر شبکه مترو به ۴۹۰ کیلومتر برسد که با افتتاح‌ ایستگاه های اخیر ، ۱۴۹ ایستگاه مترو در تهران وجود دارد.

 

ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی از امروز
ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی از امروز آغاز می‌شود.
زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، رأس ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هشتم تیرماه سال جاری است.
 نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، حداکثر تا هفته اول مردادماه ۱۴۰۲، از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir اعلام خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی