مرگ غم‌انگیز کودک اهوازی در کانال آب

پس از مرگ غم‌انگیز پسر 7 ساله اهوازی به دلیل سقوط در حوضچه‌های ناایمن آب و فاضلاب، دادستان خوزستان از برخورد قضایی با مقصران این حادثه خبر داد.
میثم شاوردی ۷ساله از اهالی کوی مدرس اهواز بود که روز پنجشنبه ۱۰ فروردین بعد از خروج از خانه ناپدید شد. وقتی خانواده این کودک از یافتن او ناامید شدند موضوع را به پلیس خبر دادند و با حضور در محل و جست‌وجوی منطقه سرانجام مشخص شد وی درون حوضچه‌های آب با عمق بیش از 3 متر که حاصل حفاری‌های آبفا در پارک بازی این منطقه بوده، سقوط کرده و جان باخته است.
صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در این باره گفت: در پی اعلام ناپدید شدن کودک اهوازی در کوی مدرس اهواز دستورات لازم به مراجع انتظامی و امدادی صادر و مشخص شد کودک در یکی از حفاری‌های پروژه‌های آبفا سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.
وی ادامه داد: بلافاصله معاون دادستان مرکز استان و بازپرس کشیک دادسرای اهواز با حضور در محل و حاضرکردن اکیپ ویژه بررسی صحنه جرم با صدور دستورات  قضایی و اخذ نظریه کارشناس حوادث و جمع‌آوری ادله، دستور جلب متهمان مربوطه را برای طی روند قضایی صادر کردند.
پیش از این دادستانی اهواز به شکل کتبی از باب حقوق عامه و پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای تذکرات لازم را داده بودند که هر دو موضوع برخورد با مقصران حادثه و ترک فعل مسئولان ذیربط پیگیری خواهد شد.
 
جستجو
آرشیو تاریخی