مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری در گفت و گو با «ایران»:

جاده چالوس به علت احتمال ریزش سنگ و برای ایمنی مسافران بسته می‌شود

جاده چالوس به عنوان زیباترین جاده دسترسی مردم تهران و کرج به مازندران این روزها و در ایام تعطیلات نوروزی در بیشترروزها به روی مسافران نوروزی بسته است و این مساله موجب گلایه مسافران شده است .
 «غلامعباس بهرامی نیا» مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری در گفت‌وگو با «ایران» در این باره گفت: امسال خوشبختانه بارش‌های مناسبی را در کل کشور داشتیم و در جاده چالوس هم به دلیل بارش‌های متناوب بهاری آب به لایه‌های زیرین خاک و سنگ نفوذ کرده و احتمال ریزش سنگ را در این جاده زیبا بالا برده است. به همین دلیل با نظر پلیس راهور و با هدف حفظ ایمنی مسافران عزیز در مواقعی که بار ترافیکی نداشته باشیم جاده بسته می‌شود تا خدای ناکرده ریزش سنگ موجب آسیب به ماشین‌های عبوری نشود.
وی افزود : البته در مواقعی که ترافیک سنگین می‌شود جاده چالوس برای ساعاتی باز می‌شود تا بار ترافیک سبک شود. وی با اشاره به ادامه بارش‌های بهاری در هفته جاری و هشدار هواشناسی نسبت به بارش سنگین در 18 استان از همه مسافران خواست ضمن تجهیز خودرو خود با احتیاط کامل رانندگی کنند و مسیرهای پرخطر را برای مسافرت انتخاب نکنند تا شیرینی سفر به کامشان تلخ نشود .

 

جستجو
آرشیو تاریخی