دو خط خبر

رفع خطر از 30ساختمان نا ایمن تهران

ایرنا/ مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: با پیگیری‌های سازمان آتش‌نشانی و حمایت قضایی از ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران، ۳۰ ساختمان رفع خطر شده است.

آغاز موج اول سفرهای نوروزی
ایسنا/ «سردار حسن مؤمنی» رئیس پلیس راه کشور از آغاز موج اول سفرهای نوروزی در کشور خبر داد.

 ساعت کاری داروخانه‌های هلال احمر در ایام نوروز اعلام شد
تسنیم/ سخنگوی جمعیت هلال احمر از فعال بودن داروخانه‌های این جمعیت در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در سراسر کشور خبر داد و ‌اظهار داشت: در روزهای تعطیل نوروز داروخانه‌های این جمعیت در 34 شهر کشور در نوبت کاری صبح و عصر از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 18 باز خواهند بود.

اکوکمپ کویری ایران فک پلمب شد
ایسنا/ «علیرضا ایزدی» مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین همدلی و مساعدت دستگاه قضایی، منطقه نمونه گردشگری متین‌آباد در آستانه تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران در منطقه بازگشایی شد.

موفقیت یک استارت‌آپ «کشاورزی هوشمند» در جذب 20 هزار کشاورز
تسنیم/ یک استارتاپ درحوزه زیرساخت اطلاعات زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و «کشاورزی هوشمند» سامانه‌ای تولید کرده است که تا امروز بیش از ۲۰ هزار کشاورز از قابلیت‌های این سامانه استفاده کرده‌اند.
 
شناسایی ۳ هزار کودک کار از طریق عنبیه در ۱۳ استان
ایرنا/«محمدرضا حیدرهایی» ، سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اعلام اینکه اطلاعات هویتی 3 هزار کودک کار و خیابان از طریق اسکن عنبیه در ۱۳ استان ثبت شده است، گفت: در حال حاضر در مجموع از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک کار و خیابان شناسایی شده در کشور حدود ۸۰ درصد آنها اتباع بیگانه هستند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی