حقدادی رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک

مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک روز گذشته چهارشنبه ۲۴ اسفند با حضور پولادگر به‌عنوان نماینده وزارت ورزش و مهین فرهادی زاد به‌عنوان نماینده کمیته ملی المپیک آغاز شده بود با وجود خروج بخشی از افراد حاضر در مجمع برگزار شد و به دور دوم رسید. در دور دوم حقدادی 20 رأی و نوظهوری 6 رأی کسب کردند و حقدادی با اکثریت آرا رئیس شد.
عابد حقدادی، حبیب نوظهوری و مقداد قلندرپور کاندیداهای تأیید صلاحیت شده بودند که قلندرپور کنار کشید. در دور اول عابد حقدادی ۱۸ رأی از مجموع ۴۹ آرا را گرفت و نوظهوری ۸ رأی گرفت. با این حساب انتخابات به دور دوم رفت.
یوسف الطبا از سوریه نیز به‌عنوان نماینده فدراسیون جهانی در این مجمع حضور داشت و به‌دلیل حضور نصف به علاوه یک نفر اعضای حاضر در مجمع، اجازه برگزاری انتخابات را داد.

حقدادی: ژیمناستیک خانه آنهایی که مجمع را ترک کردند هم است
عابد حقدادی پس از انتخابش به‌عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت :«از اعضای مجمع که به من اعتماد کردند ممنونم. از ناظر محترم فدراسیون جهانی که به برگزاری انتخابات صحیح و سالم کمک کرد تشکر می‌کنم. از نظر من این نتایج، اعداد هستند و نظر آن ۶ نفر هم که به من رأی ندادند برای من مهم است. آقای نوظهوری از افتخارات کشور است. فدراسیون ژیمناستیک خانه او و همه اعضایی است که در مجمع بودند و شاید نظر دیگری داشتند و حتی آنهایی که مجمع را ترک کردند.»

جستجو
آرشیو تاریخی