تمهیدات بهشت زهرا برای پنجشنبه و جمعه پایان سال

آخرین تمهیدات برای ترافیک روان در روز پنجشنبه و جمعه پایانی سال تشریح شد.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) دراین باره گفت: چند نکته با پلیس راهور مورد توافق صورت گرفته است، نکته اول اینکه از نخستین ساعات بامداد پنجشنبه ۲۵ اسفند، در‌های سازمان برای زیارت اهل قبور باز خواهد بود و شهروندان این موضوع را برای مدیریت حضور مدنظر قرار دهند. محمدجواد تاجیک، با بیان اینکه ۱۰ ایستگاه برای راهنمایی مردم در بهشت زهرا پیش‌بینی شده است، افزود: چند هزار نقشه بهشت زهرا(س) برای تسهیل در رفت و آمد و هدایت درست در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
دسترسی ایستگاه کهریزک مترو به بهشت زهرا(س)
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) افزود: ایستگاه متروی کهریزک دسترسی مستقیم به داخل بهشت زهرا(س) نداشت که از فردا این دسترسی ایجاد می‌شود تا شهروندان از این ایستگاه هم در کنار ایستگاه حرم مطهر(ره)، برای ورود مستقیم به سازمان بهره ببرند.
تاجیک متذکر شد: فعالیت سازمان در پنجشنبه آخر سال ۲۴ ساعته است و خدمات‌رسانی تا آخرین ساعات روز جمعه پایان سال ادامه دارد.
توصیه پلیس پایتخت برای پنجشنبه آخر سال
سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به کسانی که می‌خواهند از محورهای غربی، مرکزی و شرقی شهر تهران به بهشت زهرا(س) مراجعه کنند، توصیه کرد بهترین مسیر از آزادراه خلیج فارس است که از بلوار علامه عسگری وارد شوند و از در‌هایی از جمله ۱۳ آبان وارد محدوده بهشت زهرا شوند.
سرهنگ رازقی افزود: همچنین آن دسته از شهروندانی که قصد دارند از مناطق مرکزی شهر تهران به بهشت زهرا مراجعه کنند، بهترین مسیر از بزرگراه شهید هاشمی و از محدوده بزرگراه شهید تندگویان است.
وی به ساکنان مناطق شرقی پایتخت نیز توصیه کرد که می‌توانند از مسیر بزرگراه امام علی(ع) وارد بزرگراه هاشمی شوند ولی بهترین مسیر محدوده شهید رجایی است که می‌توانند از در غربی و در گلدسته وارد محدوده بهشت زهرا(س) شده و از آن استفاده کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی