میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ماند

مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو، روز دوشنبه هفته جاری در سالن استاد فارسی مجموعه ورزشی انقلاب و به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد.
مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز در این مجمع حاضر بودند.
۱۳ نفر برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرده بودند که هشت نفر تأیید صلاحیت شدند اما از این بین وحید زارع‌نژاد، عباس‌ سلگی‌ و عباس‌ خرم‌آبادی انصراف دادند.مجید زارعیان، محمد بلوطی، منصور عبدی و فرشاد نجفی‌پور هم حضور نداشتند.
تنها آرش میراسماعیلی در مجمع حضور داشت. ۵۸ نفر تعداد اعضای مجمع بود که ۵۵ نفر حاضر بودند و حد نصاب رسیدن به ریاست، ۲۹ رأی اعلام شد.در نهایت با رأی‌گیری انجام شده، میراسماعیلی با کسب ۵۴ رأی برای چهار سال دیگر بر مسند ریاست فدراسیون باقی ماند.یک رأی نیز سفید به صندوق انداخته شده بود.
در ادامه برای اعضای هیأت رئیسه رأی‌گیری شد که محمدصابر گرایلی نایب رئیس مردان با ۵۲ رأی، مریم بهاروند نایب رئیس زنان با ۴۷ رأی، محمد بلوطی کارشناس خبره با ۳۴ رأی، سامان‌ مدیری خزانه‌دار با ۴۴ رأی عضو هیأت رئیسه فدراسیون جودو شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی