نگاهی به بازی‌های روز اول هفته چهارم یک هشتم نهایی UCL

کار سخت پورتو و سیتی در خانه

امیررضا همایون
خبر‌نگار

 


 روز اول هفته پایانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حساس‌ترین حالت ممکن برای مشخص شدن دیگر تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز پیگیری می‌شود.
 
طارمی بازهم کلید صعود می‌شود؟
مهم‌ترین بازی شب اول هفته پایانی یک هشتم نهایی برای فوتبال دوستان ایرانی به میزبانی شهر پورتو پرتغال برگزار می‌شود، جایی که دوتیم پورتو و اینتر به مصاف یکدیگر می‌روند. مسابقه‌ای که البته تیم میزبان باتوجه به شکست در بازی رفت مقابل شاگردان اینزاگی کار سختی برای جبران و در نهایت صعود به مرحله بعد و ادامه رویا‌پردازی در لیگ قهرمانان اروپا دارد اما پورتو با حضور مهدی طارمی در خط حمله تیمش که سابقه درخشانی هم در جدال مقابل تیم‌های ایتالیایی از جمله یوونتوس دارد، امید زیادی به صعود به مرحله یک چهارم مسابقات با درخشش ستاره ایرانی تیمش دارد. اتفاقی که باید دید بازهم تکرار می‌شود و شاگردان کونسیسائو با درخشش ستاره ایرانی به دور بعد صعود می‌کند و به نوع دیگر باید دید طارمی این بار هم کلید صعود پورتو می‌شود یا اینکه شاگردان سیمونه اینزاگی موفق به حفاظت از پیروزی‌شان در بازی رفت و درنهایت صعود به مرحله بعد می‌شود.
 
قدرتمند برای جبران نمایش ضعیف بازی رفت
دیگر بازی این شب هم به میزبانی انگلستان و ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار می‌شود، جایی که دو تیم منچسترسیتی و لایپزیک به مصاف یکدیگر می‌روند، این بازی از آنجا مهم است که به علت تساوی دوتیم در بازی رفت که به میزبانی آلمان برگزار شد هر دو شانس صعود به دور بعد را دارند. و از آن سو منچسترسیتی در چند روز اخیر نمایش قدرتمندانه‌ای نداشته است و با تمام قوا برای جبران ضعف‌های بازی گذشته به مصاف این تیم خواهد رفت.
 نکته‌ای که باعث می‌شود هواداران فوتبال مصاف جذاب و تماشایی را از این دوتیم شاهد باشند. البته شاگردان مارکو روزه هم از پیش بازنده نیستند و همان‌طور که پیش‌تر گفته شد به اندازه رقیب انگلیسی‌شان شانس صعود به دور بعد را دارند. باید منتظر ماند ودید آیا تیم گواردیولا می‌تواند حریف تیم آلمانی شود یا اینکه شاگردان روزه آبی‌های منچستر را در راه صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات ناکام می‌گذارند.

جستجو
آرشیو تاریخی