قهرمانی در آسیا و زندگی بهتر برای مردم، آرزوی شب عیدم است

عبدی: با تولد دیان امسال زیباترین عید زندگی‌ام را تجربه خواهم کرد

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس که امسال فصل پر فراز و نشیبی را تجربه کرده از عید پیش رو به‌عنوان بهترین عید خودش حرف می‌زند. مهاجم پرسپولیس که در سال 1401 پدر شد، عید 1402 را بهترین عید خودش می‌داند، به بهانه تولد دیان پسر مهدی عبدی و تحولی که این پسر در زندگی مهاجم شمالی پرسپولیس به وجود آورده با او گپ و گفتی وِیژه داشتیم.

ناصر قراگزلو
روزنامه‌نگار

 به نظر عید 1402 برای تو عید خاصی خواهد بود؟
حتماً همین طور است چون خدا در اول بهمن 1401 پسری به من هدیه داد که بهترین هدیه زندگی‌ام بود و باور کنید از زمانی که پسرم دیان متولد شده زندگی‌ام رنگ و بوی دیگری پیدا کرده است و من و همسرم زندگی جدیدی را تجربه کردیم و بعد از متأهل شدن‌مان که آن هم زیبایی‌های خاص خودش را دارد، این بار با وجود دیان، زندگی برای من شکل دیگری شد و به نوعی زندگی مشترک‌مان را برای من و همسرم زیباتر ساخت. عید 1402 هم برای من و همسرم بهترین عید عمرمان خواهد بود چون به هر حال در کنار پسرمان بهترین عید را با یکدیگر تجربه خواهیم کرد. دیان گرمای زیادی به زندگی مشترک ما داده و با وجود او حتماً بهترین و زیباترین عید زندگی‌ام را تجربه خواهم کرد.
 در عید دیان پسرت چند ماهه خواهد شد؟
دقیقاً دیان در اول عید دو ماهه خواهد شد چون او در روز اول بهمن 1401 به دنیا آمده حتماً در روز اول عید دو ماهه خواهد شد و با من وهمسرم اولین عید زندگی‌اش را تجربه خواهد کرد. باور کنید الان که به شما این حرف‌ها را می‌زنم حس خاصی دارم و نمی‌دانم دقیقاً چگونه حس زیبا وصف ناشدنی‌ام را به شما انتقال دهم.
 قبول ‌داری که به لحاظ فوتبالی فصل پر فراز و نشیبی را سپری کردی؟
بله واقعاً فصل خیلی خاصی بود چون به هر حال خیلی تلاش می‌کردم اما تلاشم نتیجه نمی‌داد و منجر به گل نمی‌شد اما خوشحالم که به هر حال این طلسم هم شکسته شد و من هم گل زدم و ان‌شاءالله من و تیمم در سال جدید روزها و شرایط خوبی را تجربه خواهیم کرد.
  در بین سین‌های هفت سین کدام سین را بیشتر دوست داری؟
همه سین‌ها نمادهای زیبایی هستند و معنای زیبایی دارند اما در این بین من سبزه را بیشتر دوست دارم به‌خاطر سبزی و طراوت و نشاطی که به زندگی می‌بخشد. من همیشه به سبزه در بین سین‌های هفت سین علاقه خاصی داشته و دارم و از دیدن آن در سفره هفت سین لذت زیادی می‌برم.
 بزرگترین آرزوی ورزشی‌ات در عید نوروز چه آرزویی است؟
پرسپولیس باز هم قهرمان ایران و آسیا شود و به نوعی در ایران دبل کرده و در آسیا هم خواسته هواداران‌مان را برآورده سازیم. باور کنید تیم خیلی خوبی داریم و از کادر فنی و بازیکنان‌مان بگیرید تا هواداران‌مان که واقعاً در آسیا بی‌نظیر هستند، بهترین‌ها را در اختیار داریم و پازل ما برای قهرمانی در آسیا هم تکمیل است. از این‌رو امیدوارم بعد از اینکه در این سال‌ها به‌عنوان تنها تیمی که دو بار به فینال آسیا رسیده‌ایم این بار بتوانیم کاپ قهرمانی آسیا را بالا ببریم و یک رکورد دیگر بعد از رکورد پنج بار قهرمانی متوالی در لیگ برتر که به قول هواداران گلات بود را تکرار کنیم و یک بار دیگر دبل کنیم و به یکه‌تازی در ایران ادامه دهیم چون هواداران‌مان به نوعی به قهرمانی عادت کرده‌اند و از همین رو وقتی فصل قبل هم قهرمانی را از دست دادیم برای ما هم به نوعی سخت بود. از این‌رو ما برای قهرمانی می‌جنگیم و هواداران‌مان اطمینان داشته باشند که برای رسیدن به این مهم یک گام به عقب نخواهیم گذاشت.
 بهترین آرزویت برای مردم در سال جدید سر سفره هفت سین چه خواهد بود؟
آرزوی سلامتی و شادی مردمم و اینکه امسال سختی‌های مردم کمتر شده و شرایط اقتصادی بهتر شود. مردم بتوانند زندگی راحت‌تری داشته باشند و روزهایی پر از نشاط و سلامتی پیش روی‌شان قرار داشته باشد. واقعاً از ته دل این را در عید و سال تحویل برای مردم کشورم آرزو خواهم کرد.
 بهترین عیدی که گرفتی و بهترین غذایی که در شب عید همیشه دوست داشتی چه غذایی بوده؟
بهترین عیدی‌ها را که از پدر و مادرم گرفتم و یکی از غذاهای مورد علاقه‌ام هم فسنجان با اردک بوده که همیشه از خوردنش لذت برده و می‌برم. اتفاقاً دستپخت همسرم هم خیلی خوب است و باید ببینم چه تدارکی برای شام شب عید خواهد دید.

جستجو
آرشیو تاریخی