اجرای طرح «کالابرگ الکترونیک» سراسری شد

گروه اقتصادی/ مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان گفت: با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، اجرای این طرح به صورت ملی و در سراسر کشور آغاز شد.
هادی کاشف با تأکید بر اینکه هیچ اجباری برای یارانه‌بگیران وجود ندارد که حتماً از کالابرگ الکترونیک استفاده کنند، یادآور شد: این طرح همچون گذشته، به صورت اختیاری و در همه استان‌ها اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این طرح اعتبار همه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ می‌شود، گفت: مردم می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار استفاده و ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک را خریداری کنند.
 وی ادامه داد: در صورتی که یارانه‌بگیران برای خرید کالا از اعتبار یارانه استفاده کنند، درست به اندازه اعتبار استفاده‌ شده، از یارانه ماه بعد خانوار کسر می‌شود. اگر مبلغی باقی مانده باشد، این رقم به‌صورت نقدی و در موعد مقرر واریز یارانه، به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.
به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند برای مشاهده‌ میزان اعتبار خود، لیست کالاها و همچنین فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیکی، با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کرده یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی