دو خط خبر

برای اهدای خون مراجعه کنید
 «سید منتظرشبَّر» مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: ذخایر خون پایتخت رو به پایان و جوابگوی یک هفته است بنابراین می‌تواند شرایط را بحرانی کند. وی افزود: از مردم درخواست داریم در روز‌های پایانی سال به مراکز اهدای خون تهران برای اهدای خون مراجعه مستمر داشته باشند تا ذخایر خون حفظ شود.
ارائه خدمات درمانی
از ۱۵ اسفند با کد رهگیری
ایرنا/ سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد، بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان تا قبل از نیمه اسفندماه جاری با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی نسبت به ثبت‌نام، کنترل و تکمیل اطلاعات هویتی خود و افراد تحت‌تکفل اقدام کنند، زیرا ارائه خدمات درمانی از ۱۵ اسفند منوط به اعلام کد رهگیری خواهد بود.
گسترش طرح دارورسانی به خانه بیماران
 ایسنا/ «حسین قناعتی»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به هدف گسترش طرح دارورسانی به خانه بیماران مزمن، گفت: هدف ما ارائه این طرح به سایر بیماران مزمن مانند مبتلایان به دیابت و‌ سرطان است.
«پری شاهرخ چینی»
برای نخستین‌بار در ایران دیده شد
تسنیم/ «سید مهدی نقیبی»‏، «هومن درودی» و «الهام شنیتی»، 3 پرنده‌نگر باسابقه، حضور پرنده نادر «پری شاهرخ چینی» در شهر بندرعباس را تأیید و اعلام کرده‌اند این پرنده برای اولین بار در ایران دیده شده است. این موضوع به تأیید کمیته ثبت پرندگان ایران نیز رسیده است.
کالبدشکافی یوز
مربوط به «پیروز» نیست
ایرنا / «محمد مدادی»، مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی درباره تصویر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان تشریح پیروز گفت: این تصویر به 4 سال پیش برمی‌گردد و مربوط به کالبدشکافی پیروز نیست بلکه متعلق به پوست کنی یوز نر بالغی است که در جاده‌های شهرستان جاجرم بر اثر تصادف تلف شده بود.
ارسال لایحه فرونشست زمین به مجلس
ایسنا / «محمد آقامیری»، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از ارسال لایحه فرونشست به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ۱۶ وزارتخانه در کارگروه ملی مرتبط با این موضوع حضور خواهند یافت تا شهر‌ها را از این بحران نجات دهند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی