قدیمی رئیس فدراسیون هاکی ماند

مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی برای احراز پست ریاست فدراسیون  روز یکشنبه هفته جاری به ریاست محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش  برگزار شد و بهرام قدمی با کسب ۵۰ رأی از ۵۶ رأی مأخوذه به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس فدراسیون هاکی انتخاب شد. به این ترتیب قدیمی برای دومین دوره پیاپی به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. در این مجمع مناف هاشمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها  نیز حضور داشتند. در این انتخابات دو کاندیدای دیگر یعنی حمیدرضا بخارایی دو رأی و حسن اباذری چهار رأی کسب کردند.
 بهرام قدیمی، سردار هادی شیرزاد و معصومه شجاعی را به‌عنوان نامزدهای نایب‌رئیسی زنان و مردان، کامران کتان و نغمه ساجدی را به‌عنوان نامزد کارشناس خبره و تورج پورمیرزا را به‌عنوان کاندیدای خزانه‌داری معرفی کرد که در پایان پس از رأی‌گیری، هادی شیرزاد با کسب ۵۲ رأی به‌عنوان نایب‌رئیس دوم، معصومه شجاعی با ۴۹ رأی نایب‌رئیس اول، کامران کتان با ۴۹ رأی و نغمه ساجدی با ۴۶ رأی کارشناسان خبره و تورج پورمیرزا با ۵۱ رأی به‌عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند. امیر سامان گلستانی هم به‌عنوان نماینده‌ باشگاه‌ها شناخته شد.

انتخاب مربی چینی برای تیم ملی هاکی زنان
بهرام قدیمی پس از این که برای دومین بار به‌عنوان رئیس فدراسیون هاکی انتخاب شد، گفت :«با توجه به کسب عنوان سومی مردان در رقابت‌های هاکی داخل سالن برای این که بانوان نیز بتوانند همانند مردان روی سکو قرار بگیرند. در سال جدید با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک یک مربی چینی برای تیم بانوان هاکی جذب خواهیم کرد که این مربی از اردیبهشت سال آینده با بانوان در بخش هاکی داخل سالن و چمن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی