تأکید مدیرعامل شستا بر ارتباط «بارز» با استارتاپ‌ها و پارک‌های فناوری

مدیرعامل شستا در دیدار با مدیران گروه صنعتی بارز با اشاره به اهمیت دو موضوع بین‌المللی‌سازی و نوآوری، بر ایجاد ارتباط بین گروه صنعتی بارز با استارتاپ‌ها، دانشکده‌های تخصصی و پارک‌های فناوری تأکید کرد. محمدرضا سعیدی گفت:«فراهم شدن امکان صادرات برای شرکت‌های ایرانی می‌تواند با حضور در عرصه رقابت در بازار جهانی، به ارز‌آوری کشور کمک شایانی کند. رمز موفقیت ما فاصله گرفتن از کپی‌کاری و جهت‌گیری برای نو‌آوری و توجه به فرهنگ یادگیری سازمانی در سطوح مختلف مدیریتی است.»  وی افزود:«البته در کنار کسب دانش و مهارت، موضوعاتی همچون پاکدستی، هماهنگی و ریسک‌پذیری بسیار مهم‌ هستند. 
داشتن نگاهی نوآورانه و خلاق، پیش‌نیاز تولید محصولات متمایز در صنعت لاستیک برای جهانی‌سازی محصولات گروه صنعتی بارز است.»  سعیدی تأکید کرد:«لاستیک بارز باید تولید لاستیک‌های سبز، هوشمند، بدون هوا، مستحکم و مناسب برای ماشین‌های نسل جدید را در دستور کار قرار داده و همچنین با افزایش هزینه تحقیق و توسعه، قدرت جذب دانش خارج از شرکت را ارتقا دهد.» وی در ادامه گفت:«آموزش مدیران و کارشناسان این شرکت با رویکردهای نوین و توجه به اصول برندینگ و بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه بازاریابی بسیار مهم است. توسعه فرهنگ نوآوری در مدیریت سازمان می‌تواند حضور گروه صنعتی بارز را در بازارهای جهانی فراهم آورد.» مدیرعامل شستا همچنین بر ایجاد ارتباط بین گروه صنعتی بارز با استارتاپ‌ها، دانشکده‌های تخصصی و پارک‌های فناوری تأکید کرد.