بنگاه
همراه اول در مسیر تحول؛
رسالت برند جدید چیست؟
همراه اول در شامگاه دوشنبه، ششم اسفند ۱۴۰۳، طی مراسمی در محل نمایشگاه بینالمللی تهران از برند جدید خود رونمایی کرد. هویت بصری تازه این اپراتوربا طراحی ساده، مینیمال و آیندهنگر، بازتابی از چشمانداز نوین آن است.
*حرکت از Telco به Techco*
رویکرد جدید همراه اول نشاندهندهگذار از مدل سنتی اپراتوری (*Telco*) به یک شرکت فناوریمحور (*Techco*) است؛ مسیری که در طراحی و هویت بصری جدید آن نیز مشهود است. همراه اول، با این تحول در مسیر فناوریهای نوینی همچون ارتباطات 5G و 6G، هوش مصنوعی، واقعیت گسترده (XR)، اینترنت اشیا و بلاکچین گام برمیدارد. این شرکت، در عین حفظ شعار استراتژیک خود (*هیچکس تنها نیست*) به دنبال ارائه راهکارهای نوآورانه برای پاسخگویی به نیازهای جامعه و خلق آیندهای بهتر است.
ریبرندینگ براساس پژوهش و تحلیل بازار*
در این مراسم که با حضور گسترده مدیران بخش خصوصی و فعالان اکوسیستم دیجیتال برگزار شد، مشاور ریبرندینگ همراه اول با مرور تاریخچه سیساله این اپراتور، فرآیند تغییر برند را تشریح کرد. وی توضیح داد که این تغییرات، نتیجه پژوهشی جامع، شامل نظرسنجی از کاربران، تحلیل روندهای جهانی و بررسی جایگاه برند بوده است.
*هدف: تبدیل شدن به رهبر فناوریهای دیجیتال*
هدف همراه اول از این تحول، تقویت جایگاه خود بهعنوان اپراتوری پیشرو در حوزههای دیجیتال و فناوریهای نوین است. بازسازی برند، مقدمهای برای معرفی رسمی این شرکت بهعنوان رهبر ارتباطات آینده و ایجاد تجربهای فراگیر (*Immersive*) برای کاربران محسوب میشود.
*تصویر برند: با پرستیژ، قابل اعتماد، پیشگام و هوشمند*
همراه اول همواره بهعنوان برندی معتبر، پیشرو، هوشمند و در دسترس شناخته شده است. اکنون، با بازآفرینی برند در پی نمایش تصویری مقتدر، بهروز و پرشور است؛ تصویری که نهتنها داراییهای پیشین برند را حفظ میکند بلکه مطابق با انتظارات جدید، به آن شخصیت و هویت تازهای میبخشد.