اخبار

انعقاد قرارداد تولید ۳ میلیون رأس دام

فضل خرم، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عشایر گفت: بنابر آمار از اواخر دی و اوایل بهمن سال گذشته طرح تولید قراردادی گوشت قرمز شروع شد که بر این اساس ۷۲۰ هزار رأس دام مشمول این طرح شد. او با بیان اینکه حفظ دام مولد و ذخایر استراتژیک از جمله مزایای طرح تولید قراردادی دام محسوب می‌شود، افزود: امسال اثرگذاری این طرح را بر میزان تولید گوشت قرمز مشاهده کردیم، بر این اساس امسال تولید قراردادی ۳ میلیون رأس دام را در دستور کار قرار دادیم که در دو مرحله اجرا می‌شود.

 

دریافت حق بیمه از مشترکان صنعت برق

بر اساس قانون، صندوق بیمه همگانی توانیر مکلف به دریافت این حق بیمه از مشترکان برق متناسب با قوانین و بودجه سنواتی شده تا پس از دریافت به‌ حساب صندوق واریز شود.
عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت: بر اساس قانون، برخی از مشترکان تحت حمایت سازمان‌های حمایتی از این مجموعه حذف و از پرداخت حق بیمه معاف شدند و از حدود ۳۰ میلیون مشترک فعال، چهار میلیون تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هستند. وی خاطرنشان کرد: امسال به‌ عنوان سومین سال، سهم مشترکان خانگی در کل سال ۹۰ هزار تومان تعیین شده که این میزان در شش دوره قبض تقسیم و در هر دوره ۱۵ هزار تومان در قبوض برق درج و پس از وصول به‌حساب صندوق واریز می‌شود.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و سه
 - شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و سه - ۲۹ مهر ۱۴۰۳