در نخستین جشنواره روابط عمومیهای پخش فرآوردههای نفتی کسب شد
رتبه برتر هرمزگان در جمع روابط عمومیهای خلاق صنعت نفت کشور
ایران آنلاین بندرعباس- برترینهای روابط عمومی پخش فرآوردههای نفتی ایران در آیین پایانی نخستین جشنواره روابط عمومیهای صنعت نفت کشور معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه هرمزگان، در این مراسم که با حضور کرامت ویسکرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، مجید بوجارزاده مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت و جمعی از پیشکسوتان و مدیران حوزه روابط عمومی صنعت نفت برگزار شد؛ از برترینهای روابط عمومی صنعت نفت قدردانی
شد.
مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در آغاز این آیین گفت: شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی از قدیمیترین بخشهای صنعت نفت و حلقه نخست ارتباطی با مردم است. وی با تأکید به نقش حیاتی این روابط عمومیها در شرایط ناترازی مصرف سوخت گفت: روایت نخستین رویدادها و ارتباط مؤثر با مشتریان و رسانهها باید سرلوحه کار روابط عمومی
قرار گیرد.
در ادامه این آیین مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با تأکید به لزوم تعامل گسترده با مشتریان گفت: سیاستهای اسناد بالا دستی روابط عمومی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اجرا خواهد شد. کرامت ویسکرمی، اطلاعرسانی سریع، شفاف و دقیق را از مهمترین اهداف این سیاستها برشمرد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران نیز معرفی روابط عمومیهای فعال، خلاق و موفق را بهانه فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجربیات و تلاش برای فرهنگسازی انجام فعالیتهای تخصصی
برشمرد.
در این جشنواره «حامد ملازاده صادقیون» رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه هرمزگان به دلیل «تولید محتوای مفهومی در عکس صنعتی» موفق به کسب رتبه سوم و لوح تقدیر در محور عکس شد.