بیرانوند یک جلسه محروم، کنعانی زادگان احضار شد

محرومیت سه ماهه درویش از حضور در ورزشگاه‌ها

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به خاطر نقض دستورالعمل ناظر بر مصاحبه‌ها و توهین و نشر اکاذیب از طریق انجام مصاحبه با رسانه‌ها در تاریخ 14 مهر و بیان مطالبی علیه مقامات رسمی و اعضای کمیته وضعیت بازیکنان با توجه به مجموع اوراق ومحتویات پرونده و با عنایت به مفاد مصاحبه صورت گرفته از سوی مشارالیه و بیان الفاظ موهن، کذب و غیر فنی نسبت به اعضای کمیته وضعیت بازیکنان و فدراسیون فوتبال در این مصاحبه به پرداخت مبلغ دو میلیارد تومان جریمه و همچنین سه ماه محرومیت از حضور در استادیوم‌های فوتبال مربوط به مسابقات لیگ و جام حذفی کشور محکوم کرد. باشگاه پرسپولیس یک هفته فرصت دارد این رأی را به استیناف ببرد.
 
بیرانوند دو میلیارد تومان جریمه شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیرانوند را محروم و جریمه کرد. در حکم صادره آمده است: «در خصوص گزارش ابرازی و شکایت باشگاه پرسپولیس علیه علیرضا بیرانوند مبنی بر افترا، نشر اکاذیب و اقرار به اتهام پرداخت وجه به منظور اخذ امتیاز، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و مفاد مصاحبه بعد از مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و تراکتور و اظهارات ایشان در جلسه کمیته انضباطی، تخلف نشر اکاذیب منتسب به ایشان به دلیل بیان مطالبی غیر واقع علیه اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و نقض دستورالعمل ناظر بر مصاحبه‌ها به لحاظ بیان مطالب غیر فنی در مصاحبه صورت گرفته محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ و دستورالعمل موصوف مصوب هیأت رئیسه فدراسیون به پرداخت مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی که ادامه فعالیت ایشان در حوزه فوتبال منوط به پرداخت آن ظرف مدت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه می‌باشد و همچنین یکجلسه محرومیت از همراهی تیم خود که در صورت عذرخواهی رسمی در رسانه‌ها ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ با رعایت شرایط مندرج در ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی تا پایان فصل جاری تعلیق می‌گردد محکوم می‌شود. رأی صادره در خصوص محرومیت قطعی و نسبت به جریمه تعیینی ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل جدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد. ضمناً پرونده جهت رسیدگی به ادعای مطروحه مبنی بر پرداخت صورت گرفته به شخص خارج از هیأت مدیره پرسپولیس در کمیته مفتوح خواهد بود.»
 
احضار کنعانی‌زادگان
با اعلام کمیته اخلاق، محمدحسین کنعانی‌زادگان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز چهارشنبه دوم آبان ماه در کمیته اخلاق حضور یابد.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و سه
 - شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و سه - ۲۹ مهر ۱۴۰۳