واژگونی اتوبوس کارگران در جاده ساوه

گروه حوادث/ واژگونی اتوبوس حامل کارگران یک کارخانه صنعتی در جاده ساوه ۳۰ مصدوم داشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۶:۱۹ صبح چهارشنبه حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بزرگراه ساوه به سمت تهران ورودی آزادگان جنوب به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و مأموران چهار ایستگاه به محل اعزام شدند. این اتوبوس سرویس کارگران یک کارخانه بود که به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و در یک فضای خاکی واژگون شد. آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، سرنشینان داخل اتوبوس را که تقاضای کمک داشتند از اتوبوس خارج کرده و برای مداوا تحویل عوامل اورژانس مستقر در محل دادند.
 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این سانحه رانندگی در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است، گفت: از مدیران و مالکان کارخانجات درخواست داریم تا از اتوبوس‌های مناسب و ایمن برای انتقال کارگران به جای اتوبوس‌های فرسوده و ناایمن استفاده کنند.
 محمداسماعیل توکلی رئیس اورژانس تهران نیز گفت: در این حادثه ۳۰ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۵ نفر با اتوبوس آمبولانس و ۱۳ نفر با خودروهای اورژانس تهران تحت درمان قرار گرفتند و یک نفر هم با بالگرد اورژانس به بیمارستانی در تهران منتقل شد، ضمن اینکه یک مصدوم هم توسط نیروهای هلال احمر مستقر در محل به مرکز درمانی منتقل شده است.
برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک بالگرد به محل اعزام شده بود.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و یک
 - شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و یک - ۲۶ مهر ۱۴۰۳