اخبار

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» منتشر می‌شود

در سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان زنجان، «شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «پاییز آمد» توسط مؤسسه پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی در مصلای حضرت خاتم‌الانبیا زنجان برگزار خواهد شد.
«پاییز آمد»، روایت زندگی خانم فخرالسادات موسوی و سردار شهید احمد یوسفی، فرمانده واحد مهندسی، رزمی سپاه ناحیه زنجان است که در 240 صفحه به قلم خانم گلستان جعفریان نوشته و توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است.
کتاب «پاییز آمد» یکی از شش کتابی است که اخیراً در هفته دفاع مقدس به‌عنوان تازه‌ترین کتب تقریظی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای معرفی شده بودند.
 

«قلب رقه» پرفروش‌ترین فیلم اکران سیار شد

«قلب رقه» به پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در اکران سیار و شهرهای فاقد سینما تبدیل شده است.
فیلم سینمایی «قلب رقه» به فروش بالغ بر ۱۱ و نیم میلیارد تومان در گیشه سینما و بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهرهای فاقد سینما و اکران سیار رسیده است.
پیش از این، رکورد فروش در اکران سیار در اختیار فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» بود. همچنین در حال حاضر «بچه زرنگ» پرفروش‌ترین انیمیشن سینمایی اکران سیار است./صبا

 

تالار رودکی میزبان یک شب کلاسیک می‌شود

ارکستر آوه به رهبری علی بهرامی، 29 و 30 مهر ماه با اجرای آثاری از موسیقی کلاسیک جهان در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. این کنسرت با همراهی فرمهر بیگلو به عنوان کنسرت مایستر و پیمان بهمنی به عنوان مدیر هنری، قطعاتی از موتزارت، بلیکسای، چایکوفسکی، کالینیکو و جِنکیز را برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.
/ روابط عمومی

 

پروژه «تار و تاریخ» به خمین رسید

پروژه «تار و تاریخ» با طراحی و آهنگسازی میدیا فرج‌نژاد، با آهنگ «مستانه» به قلعه ازنوجان در شهر خمین سفر کرد.
در این اثر میدیا فرج‌نژاد تار نواخته، علیرضا درویش آواز خوانده و هومان حیدری دف نواخته است. آلبوم «تار و تاریخ1» در سال 2023 توانست در مسابقه بین‌المللی گلوبال موزیک اواردز - سال 2023 و در بخش‌های بهترین نوازندگی و بهترین موسیقی فولک معاصر، دو مدال طلا برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد
 - شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد - ۲۵ مهر ۱۴۰۳