با افزایش شمار قربانیان به 4 نفر

پرونده آتش سوزی شادآباد به هیأت 13 نفره کارشناسی سپرده شد

گروه حوادث/ به دنبال مرگ یکی از مصدومان آتش سوزی بازار شادآباد، شمار قربانیان این حادثه در حالی به 4 نفر رسید که بازپرس جنایی دستور تشکیل هیأت 13 نفره برای بررسی علت حادثه و میزان قصور مقصران این حریق مرگبار را صادر کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، به دنبال آتش سوزی مرگباری که ساعت 2:07 ظهر 21 مهر در بازار شادآباد رخ داد تحقیقات به دستور بازپرس موسی رضازاده آغاز شد. با حضور تیم تحقیق در محل مشخص شد جوشکاری در یکی از مغازه‌های رنگ فروشی بازار شادآباد باعث آتش‌سوزی شده و حریق تعداد زیادی خودرو و مغازه را در بر گرفته است.
با اطفای حریق جسد دو مرد میانسال و یک کارگر افغان در یکی از مغازه‌ها پیدا شد و هفت نفر نیز در این آتش سوزی مرگبار دچار سوختگی شدند که برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. تلاش کادر درمان برای نجات مصدومان ادامه داشت اما یکی از آنها که مردی 40 ساله و از کسبه بازار شادآباد بود بر اثر شدت سوختگی صبح دیروز جانش را از دست داد.
هیأت کارشناسی سه نفره که به دستور بازپرس جنایی تشکیل شده بود، نظریه خود را اعلام کردند. در ادامه بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تشکیل هیأت کارشناسی 13 نفره، متشکل از کارشناسان آتش‌نشانی، کارشناسان حوادث کار، کارشناسان شیمی برای بررسی موادی که منجر به آتش‌سوزی شده و کارشناسان رسمی دادگستری را صادر کرد تا در اسرع وقت به بررسی علت حادثه، شناسایی مقصران و میزان درصد آن، بپردازند.