سرقت طلا با غذای مسموم

گروه حوادث/  سارق شرور که به بهانه پخش غذای خیراتی ساکنان یک خانه را بیهوش و طلاهایشان را سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر ورود به عنف و سرقت طلا از منزلش در بخش ضیابر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با تحقیقات پلیس از مالباختگان و همچنین مستندات باقی‌مانده از صحنه سرقت، سارق را شناسایی کردند، افزود: سارق ۲۹ ساله پس از هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاهش در شهرستان صومعه‌سرا شناسایی و دستگیر شد و اعتراف کرد با خرید ۲ پرس غذای آماده، آن را مسموم کرده و با بردن به در خانه شاکی، وی و ساکنان منزل را بیهوش کرده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم یک قطعه النگوی سرقتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی اینچنینی از پذیرش غذا از افراد ناشناس و همچنین خوردن غذاهایی که منشأ طبخ آنها نامشخص است، خودداری کنند.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و نه
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و نه - ۲۴ مهر ۱۴۰۳