اعضای شورای شهر تهران مطرح کردند

اقتدار مقاومت در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران حضور مسئولان بلندپایه ایران در لبنان را زمینه برهم ریختن معادلات روانی رژیم رو به زوال صهیونیستی دانست.
به گزارش «ایران» مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتادمین جلسه شورای شهر تهران، ضمن محکوم کردن تجاوز نظامی و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران لبنان گفت: متأسفانه صهیونیست‌ها پس از ۱۸ سال، مجدداً به قلب بیروت حمله کردند و تعداد زیادی از شهروندان را به شهادت رساندند. مضافاً بر اینکه این بمباران‌ها ابتدا از شهر ضاحیه صورت گرفت که متأسفانه به شهادت سید حسن نصرالله انجامید. این رژیم منحوس در کمال بی‌شرمی و وحشی‌گری‌، نقاط مسکونی را مورد هدف قرار می‌دهد که بنا به گفته رسانه‌ها، در حملات اخیر اسرائیل علاوه بر تحمیل خسارت ناشی از تخریب خانه و کاشانه و سرگردان کردن مردم لبنان، بیش از ۲۲ نفر به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.
وی در واکنش به اقدام اخیر امریکا در گسترش تحریم‌ها علیه ایران در پی حمله مقتدرانه موشکی تهران به اسرائیل و پاسخ قانونی به ترور شهید هنیه در خاک جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امریکا از این عصبانی است که چرا ما پاسخ اسرائیل را دادیم؛ و بر این توهم هستند که گویی اسرائیل مطلق‌العنان است و این سگ هار امریکا در همه جا آزاد است و هر که در مقابل این غده سرطانی ایستاد، باید تحریم شود.
وی در ادامه سفر شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی به بیروت با هواپیمای ایرانی و خلبانی شخص قالیباف را تحسین کرد و گفت: این اقدام که به گفته وی یادآور صحنه‌هایی از دوران دفاع مقدس بود، نشانه‌ای روشن از حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از حزب‌الله و مردم مظلوم لبنان است و قطعاً حضور رئیس قوه مقننه ما پس از ملاقات‌های سیاسی در محل بمباران‌ها و خرابه‌هایی که آثاری مبرهن از جنایات رژیم صهیونیستی است، دارای پیامی بزرگ است که معادلات روانی رژیم رو به زوال اسرائیل را برهم ریخته است.

ایستاده با مقاومت
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به سفر و حضور متفاوت رئیس‌ مجلس شورای اسلامی به لبنان، گفت: این حضور متفاوت نه ما را به یاد «دکتر قالیباف» انداخت نه «سردار قالیباف»، بلکه ما را به یاد «حاج باقر لشکر نصر» انداخت.
علیرضا نادعلی روز گذشته در جلسه شورای شهر تهران گفت: بعد از حضور حکیمانه رهبری در نماز جمعه نصر، شاهد پرواز پرمخاطره رئیس‌جمهور چند روز بعد از ترور شهید سید حسن نصرالله به یکی از کشورهای همسایه و حضور عراقچی در لبنان بودیم. حالا هم شاهد حضور متفاوت قالیباف رئیس مجلس در سفر به لبنان هستیم. حضور متفاوت نه ما را به یاد «دکتر قالیباف» انداخت نه «سردار قالیباف»، بلکه ما را به یاد «حاج باقر لشکر نصر» انداخت.
سفر رئیس مجلس به بیروت، پیام اقتدار کشور در مقابل رژیم صهیونیستی
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: سفر رئیس مجلس به بیروت پیام اقتدار و عزم راسخ جمهوری اسلامی در مقابله با تروریسم دولتی رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی را نشان داد.
مهدی پیرهادی با اشاره به سفر شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان بیان کرد: مردم ما از یک کارگر تا مسئول آماده جانفشانی هستند و همدردی با خانواده‌های لبنانی از پیام‌های مهم سفر رئیس مجلس به بیروت است. یکی از بالاترین مقامات کشور در بیروت حضور یافت و پیام اقتدار و عزم راسخ جمهوری اسلامی در مقابله با تروریسم دولتی رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی را نشان داد. ایشان پیام جمهوری اسلامی را به صورت شفاف اعلام کرد. همه قدردان این اقدام هستند.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و هشت
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و هشت - ۲۳ مهر ۱۴۰۳