اخبـــار

حزب‌الله خبر رویترز در مورد ایجاد فرماندهی جدید در مقاومت اسلامی لبنان را تکذیب کرد
مرکز ارتباط با رسانه‌ها در حزب‌الله لبنان با صدور بیانه‌ای اعلام کرد:«خبرگزاری رویترز گزارشی در مورد آنچه فرماندهی جدید برای جنگ زمینی در حزب‌الله خواند و جزئیات مربوط به ماهیت این جنگ، برنامه‌ها و تسلیحات آن منتشر کرد. این گزارش چیزی جز تخیل نویسندگان، روزنامه نگاران و مشاوران امنیتی رویترز نیست و قطعاً آنچه به یکی از فرماندهان میدانی حزب‌الله نسبت داده شده، کاملاً نادرست است.»
خبرگزاری رویترز دیروز به نقل از یک فرمانده میدانی در حزب‌الله ادعا کرد که حزب‌الله از طریق فرماندهی نظامی جدید، خود را برای جنگ فرسایشی طولانی مدت در جنوب لبنان آماده می‌کند. رویترز به نقل از این فرمانده میدانی مقاومت اسلامی لبنان که به نام آن اشاره‌ای نشد، ادعا کرد که رزمندگان حزب‌الله پس از ۷۲ ساعت از ترور شهید سید حسن نصرالله، اتاق عملیات جدیدی را ایجاد کردند.
رویترز در ادامه ادعاهای خود به نقل از این منبع بدون هویت، افزود: مرکز فرماندهی جدید با وجود حملات بعدی رژیم صهیونیستی در حال فعالیت است و رزمندگان بر اساس دستورات صادره از این مرکز اقدام به شلیک موشک، راکت و پهپاد می‌کنند و با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی می‌جنگند.

ارتش یمن نفتکش امریکایی را
موشکباران کرد
نیروهای مسلح یمن دو عملیات نظامی را در دریای سرخ و اقیانوس هند اجرا کردند.سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن پنجشنبه شب در سخنانی اعلام کرد نیروهای مسلح یمن دو عملیات نظامی را در دریای سرخ و اقیانوس هند اجرا کردند. وی افزود: نفتکش امریکایی OLYMPIC SPIRIT را با ۱۱ موشک بالستیک و دو پهپاد در دریای سرخ با موفقیت هدف گرفتیم. سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد: عملیات دوم توسط یگان موشکی اجرا شد و در آن کشتی ST.JOHN در اقیانوس هند با یک موشک کروز مورد اصابت قرار گرفت.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و شش
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و شش - ۲۱ مهر ۱۴۰۳