پرونده زنــدگی 4 زندانــی محکـوم به مــرگ بســـته شد

گروه حوادث/  چهار زندانی محکوم به مرگ سحرگاه دیروز در زندان قزل‌حصار به دار آویخته شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، یکی از این زندانیان مردی بود که خرداد سال 86 در یکی از خیابان‌های پاکدشت پدرش را به قتل رسانده بود.
وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رفتند با بدن نیمه‌جان مادر و دختر و مرد میانسالی مواجه شدند که به دست پسر خانواده مجروح شده بودند. با مرگ پدر تحقیقات با جدیت بیشتری ادامه یافت و متهم در یکی از خیابان‌های تهران دستگیر شد. مرد جوان در تحقیقات گفت: من با برادرم اختلاف داشتم و می‌خواستم از او انتقام بگیرم. روز حادثه به خانه‌اش رفتم و ابتدا دختر 10 ساله‌اش را با چاقو زدم و سپس همسر برادرم وارد اتاق شد که او را نیز مجروح کردم. خواستم از خانه خارج شوم که پدرم سد راهم شد و او را هم زدم.
با اعتراف مرد جوان و تکمیل تحقیقات او در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد. با تأیید این حکم مرد جنایتکار صبح دیروز در زندان قزل‌حصار به دار مجازات آویخته شد.
دومین مردی که به دار مجازات آویخته شد، مهر سال 1400 مردی را کشته و جسدش را به آتش کشیده بود.
با دستگیری متهم وی مدعی شد،؛ مقتول همسایه‌اش بوده و به دلیل مزاحمت برای او و خانواده‌اش او را کشته است.
دو مرد دیگری که صبح دیروز اعدام شدند از اعضای باند تجاوز به یک زن بودند که او را در خانه باغی مورد تعرض قرار داده بودند. این پرونده 8 متهم افغانستانی داشت که 7 نفر آنها به اعدام محکوم شده‌اند، هفته گذشته دو عضو باند اعدام شدند و دیروز نیز دو عضو دیگر این باند به دار آویخته شدند.