اخبار

درخشش دانش‌بنیان‌ها
در تجهیزات آزمایشگاهی
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با اشاره به درخشش دانش‌بنیان‌ها در ساخت تجهیزات آزمایشگاهی گفت: دانش‌بنیان‌ها توانسته‌اند تجهیزاتی با کیفیت نمونه‌های خارجی بومی‌سازی کنند.
به گزارش مهر، حسین افشین در بازدید از مرکز تحقیقات سلامت غذای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به پیشبرد فاز سوم طرح جامع سلامت اظهار کرد: این فاز با بهره‌گیری از همکاری‌های بین‌المللی و جدیدترین روش‌های روز دنیا در راستای مدیریت سلامت غذا، کنترل، مدیریت و پیشگیری از سموم و آلاینده‌ها در مواد غذایی و ارتقای فرهنگ سلامت غذا در حال انجام است.
تماس تلفنی تبلیغاتی ممنوع شد
به دنبال شکایت مشترکان تلفن همراه و ثابت از دریافت تماس‌های تبلیغاتی ضبط شده در ساعات مختلف، تماس‌های تلفنی تبلیغاتی خودکار و غیرخودکار ممنوع شد و اپراتورها موظف شدند سامانه‌ای برای توقف این پیام‌ها طراحی کنند.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۵۷ خود، مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتوای صوتی ارزش‌ افزوده تبلیغاتی را تعیین کرد که براساس آن، «ارائه خدمت محتوای صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی ممنوع است.»
حمایت از دانش‌بنیان‌های صادرات‌محور
رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی‌و فناورانه بین‌المللی در اختتامیه رویداد تجربه‌محور صادرات (تاجر دانش‌بنیان) گفت: همه شرکت‌های دانش‌بنیان را که توان صادراتی یا محصولات قابل ارائه به بازارهای بین‌المللی دارند برای ورود به بازارهای بین‌المللی آماده می‌کنیم. وی افزود:در چند ماه اجرای این برنامه، در دیدارهای مختلف بازخوردهای بسیار خوبی از مقام‌های مسئول داشتیم. این مسأله نشان می‌دهد برنامه در کشور دیده شده است. در این رویداد تجربه‌محور، بیش از ۱۰۰ متقاضی پیش‌ثبت‌نام کرده و ۴۸ متقاضی در فرآیند ارزیابی قرار گرفته‌اند.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و دو
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و دو - ۱۶ مهر ۱۴۰۳