مرگ غم انگیز پسر دانش آموز در حیاط مدرسه

گروه حوادث/  همزمان با مرگ غم انگیز دانش آموز مینو دشتی در حیاط مدرسه ، مدیر آموزش و پرورش مینودشت از پیگیری این پرونده خبر داد.
 سیدمحمد حسینی، مدیر آموزش و پرورش مینودشت گفت: امیر نیک‌گفتار دانش‌آموز کلاس یازدهم چهارشنبه ۱۱مهر ۱۴۰۳ دریکی از دبیرستان های پسرانه شهرستان در زنگ تفریح، در حیاط مدرسه حین بازی دچار ایست قلبی شد و با وجود حضور بموقع اورژانس جان خود را از دست داد.  بلافاصله پس از وقوع حادثه، مسئولان مدرسه با اورژانس تماس گرفتند و عوامل بسرعت در محل حاضر شدند، اما طبق اعلام تیم پزشکی بیمارستان فاطمة الزهرای مینودشت، این دانش آموز که باتشخیص ایست قلبی و مشکل حاد تنفسی با آمبولانس به واحد اورژانس انتقال یافته بود باوجود تلاش تیم پزشکی، جان خودرا از دست داد.
حسینی، ضمن تسلیت به خانواده این دانش‌آموز و همکلاسی‌های وی گفت: به‌طور جدی به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و تمامی جزئیات این حادثه را پس ازاعلام نظر رسمی پزشکی قانونی به اطلاع عموم خواهیم رساند.
وی با اشاره به صدور دستور پیگیری سریع این حادثه و بررسی دقیق تمامی جوانب آن، بیان کرد: کمیته‌ ویژه‌ای باهمکاری دستگاه های مربوطه برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل شده است.
حسینی با تأکید بر پیگیری اخبار این حادثه غم‌انگیز از مراجع رسمی آموزش و پرورش، گفت: در این شرایط حساس، از تمامی رسانه‌ها و افراد می‌خواهیم از انتشارگزارش های غیرمستند خودداری کنند زیرا ما به عنوان یک نهاد آموزشی وفرهنگی متعهد به حفظ آرامش و احترام به خانواده‌های داغدیده هستیم و از تمامی شهروندان و همکاران و دانش‌آموزان می‌خواهیم که در این زمان دشوار، به یکدیگر کمک کنند.
حجت الاسلام حسینی کوهستانی دادستان مینو دشت نیز گفت: در لحظات اولیه حادثه با اعلام گزارش مرجع انتظامی، پروند قضایی در این خصوص تشکیل شده و موضوع در مرحله تحقیقات مقدماتی و محرمانه است.