خبر در خبر

ایرنا- سیدرضا صالحی امیری، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تصویب لایحه شرح وظایف این وزارتخانه در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

میراث آریا- وزارت میراث یک شورای جدید تشکیل داد. شورای راهبردی وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی درحالی تشکیل شد که برخی از اعضای آن جزئی از کمیته انتخاب وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زیرمجموعه شورای راهبری انتخاب اعضای هیأت دولت چهاردهم بودند و بعضی هم از گزینه‌های پیشنهادشده برای معاونت‌های این وزارتخانه هستند. در میان این افراد رؤسا و معاونین سابق سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور قرار دارند.

میراث آریا- فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت گفت: با توجه به اهمیت صنعت گردشگری، عزم دولت چهاردهم نیز توسعه گردشگری است.

ایران- محمد داس مه وکیل پایه یک دادگستری گفت: حسب ماده ۱۱ قانون شکار و صید (الحاقی 25/09/1375) تخریب چشمه‌‌ها و آبشخور حیوانات در مناطق حفاظت شده و پناهگاه‌های حیات وحش حبس از 91‌ روز تا 6 ماه به دنبال دارد.

ایسنا- بهرامعلی ظاهری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از مشاهده و تصویربرداری از یوز مادر «مهشاد» به همراه چهار توله‌اش خبر داد.

 ایرنا- تفاهمنامه سه جانبه هـمکاری شهـرداری شهرهـای یزد، اصفهان و شیراز با عنوان «مثلث طلایی گردشگری ایران» منعقد شد و به امضای شهرداران رسید.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد - ۱۴ مهر ۱۴۰۳