عقده‌گشایی بارسلونا در لیگ قهرمانان

مخوف‌ترین زوج هجومی اروپا

هانسی فلیک کلید زرادخانه بارسلونا را پیدا کرده و در برد 5 بر صفر تیمش مقابل یانگ بویز، رافینیا و روبرت لواندوفسکی خوش درخشیدند. بارسلونا برای اینکه نخستین برد خود را در فرمت جدید لیگ قهرمانان به دست آورد، کار سختی نداشت و با پنج گل میهمان سوییسی‌اش را بدرقه کرد. یک بار دیگر رافینیا و لواندوفسکی بار هجومی تیم را به دوش کشیدند، اولی بهترین بازیکن زمین شد به خاطر یک گل و یک پاس گل که راه را برای این پیروزی آسان هموار کرد. شماره 9 هم که دبل کرد.
وقتی تنها هشت دقیقه از بازی گذشته بود، بازیکنان برزیلی و لهستانی برای زدن گل با هم ملاقات کردند، شماره 11 به شماره 9 پاس داد تا اسکوربورد به کار بیفتد. یک کار تیمی عالی با پاس گل «تصادفی» رافینیا. بال اهل امریکای جنوبی می‌خواست خودش گل بزند اما توپ به «قاتل» رسید و او برای زدن اولین گلش در لیگ قهرمانان این فصل کار سختی نداشت. دقیقه 34 رافا نام خود را در لیست گلزنان قرار داد وقتی روی ریباند شوت پدری، دو مدافع میهمان با همکاری هم به او پاس گل دادند. لوا دبل خود را روی کرنر رافینیا با پاس گل اینیگو مارتینس کامل کرد. این برزیلی و لهستانی روی هم در این فصل 15 گل زده‌اند و شش پاس گل به هم داده‌اند که در تمام اروپا بی‌رقیبند. به این دو لامینه یامال را هم اضافه کنید تا خطرناک‌ترین مثلث اروپا را ببینید که در 10 بازی این فصل روی هم 26 گل زده‌اند. شماره 19 البته مقابل یانگ بویز خیس عرق نشد اما در این فصل پنج گل زده و پنج پاس گل داده تا بهترین پاسور تیم تا اینجای کار باشد.  رافینیا بعد از بازی گفت: «ما پیش از این هم در پرسینگ عملکرد خوبی داشتیم اما حالا همه چیز بهتر مدیریت می‌شود. ما از نظر فیزیکی شرایط خوبی داریم و کسانی که می‌آیند کمک زیادی می‌کنند، این از همه مهم‌تر است.»
در نبود دنی اولمو، بارسلونا در حمله موفق بوده و در چهار بازی آخرش 13 گل زده. بارسا بعد از شکست تلخ بازی اول مقابل موناکو، راه پیروزی در لیگ قهرمانان را پیدا کرده و باید خود را برای سخت‌ترین مسابقه‌اش در مرحله لیگ یعنی دیدار خانگی با بایرن مونیخ آماده کند.