در زندان قزل حصار

حکم اعدام 2 متجاوز اجرا شد

گروه حوادث/ دو عضو یک باند افغانستانی که به اتهام تجاوز به زنی جوان در یک خانه‌باغ به اعدام محکوم شده بودند، صبح دیروز در زندان قزل‌حصار به دار مجازات آویخته شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، این حادثه هولناک پاییز سال 98 رقم خورد. زن جوان با مراجعه به پلیس گفت: قصد خرید خانه ویلایی داشتیم که با آگهی خانه‌ای مواجه شدم. با شماره‌ای که در آگهی بود تماس گرفتم، مردی با من قرار بازدید خانه را گذاشت، اما وقتی برای دیدن خانه‌باغ رفتم، نگهبان در را به رویم باز کرد. از آنجایی که تنها بودم، با دیدن شرایط باغ تصمیم گرفتم با همسرم تماس بگیرم و یک روز دیگر با او برای دیدن ملک بروم، اما در یک لحظه، نگهبان ساختمان مرا به داخل کشید و در را به رویم بست. همزمان 6 هم‌ولایتی‌اش نیز آمدند و مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و به من تعرض کردند.
با شکایت زن جوان، تیمی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و در عملیاتی ویژه و سخت متهمان را دستگیر کردند.با اعترافات متهمان و پس از تکمیل تحقیقات در دادگاه کیفری محاکمه شدند. پس از پایان جلسه محاکمه، 7 نفر از متهمان به اعدام محکوم شدند و فقط یکی از آنها که در تعرض نقشی نداشت و گوشی شاکی را سرقت کرده بود به حبس و اخراج از ایران محکوم شد.
با تأیید این حکم، دو نفر از 7 مرد افغانستانی که به مجازات مرگ محکوم شده بودند، سحرگاه دیروز در زندان قزل‌حصار به دار مجازات آویخته شدند.