اخبار

نمره عالی برای حسینی
با وجود گل به خودی
با اینکه سیدحسین حسینی در بازی با السد قطر روی گل اول مقصر شناخته شد، اما دروازه‌بان استقلال از سوی کارشناسان فوتبال آسیا یکی از برترین بازیکنان تیمش مقابل السد لقب گرفت. طبق آمار سایت سوفااسکور، دروازه‌بان استقلال چهار مهار صددرصد در محوطه جریمه خودی داشته است. ضمن اینکه پنالتی السد که منجر به گل دوم این تیم شد نیز به خاطر فرار مهاجم السد از خط دفاعی استقلال و خطای روزبه چشمی به دست آمد. دروازه‌بان استقلال در کنار ماشاریپوف، بالاترین نمره را در تیم استقلال گرفته و با هفت مهار، نقش پررنگی در کم گل خوردن تیم استقلال داشته است. این درحالی است که ضعف ساختار دفاعی تیم در بازی مقابل السد بار‌ها باعث شد بازیکنان این تیم به راحتی به محوطه جریمه و حتی دروازه استقلال برسند و صاحب موقعیت‌های متعدد شوند و شب سختی برای سیدحسین حسینی رقم بخورد.


اعلام زمان قرعه‌کشی مقدماتی فوتسال جام ملت‌های زنان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۵ بانوان را اعلام کرد. بر این اساس قرعه کشی قرار است در سالن کنفدراسیون فوتبال آسیا در ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهرماه) در کوالالامپور مالزی برگزار شود. این در حالی است که هنوز زمان و مکان دقیق برگزاری مسابقات مشخص نیست.


جریمه یک میلیاردی علیه پرسپولیس
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس را در پرونده جعل سند پزشکی مربوط به نبیل باهویی یک میلیارد تومان جریمه کرد.
در رأی صادر شده از سوی کمیته انضباطی که به صورت مفصل به جزئیات پرداخته آمده باشگاه پرسپولیس بابت استفاده از سند مجعول یک میلیارد تومان جریمه شده ضمن اینکه شخصی به نام ابوالفضل ایل سعادتمند بابت معاونت در جعل مدرک پزشکی به مدت یک سال از کلیه فعالیت‌های مربوط به فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال محروم شده است. البته رأی صادر شده به مدت یک هفته بعد از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است ضمناً کمیته انضباطی اعلام کرده پرونده مزبور جهت شناسایی جاعل و رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص حقیقی مرتبط با موضوع مفتوح است.