دیگه‌چه‌خبر؟

عملیات روانی ناشیانه نتانیاهو علیه ملت ایران
 خبر اول اینکـــــه، در بحبـــــوحه رویارویی محور مقاومت و رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم با انتشار ویدیویی، مردم ایران را مخاطب قرار داد و از نزدیک بودن روز براندازی جمهوری اسلامی سخن گفت. وی در این پیام ویدیویی تأکید کرد، رژیم صهیونیستی در کنار مردم ایران ایستاده است و کشورمان را متهم به اقدامات ضد حقوق بشری کرد.
اما چرا در این برهه، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر فلسطین تصمیم به صحبت با مردم ایران گرفته است؟ پر واضح است که نتانیاهو خطر و عواقب پاسخ ایران به ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان را بسیار نزدیک ارزیابی می‌کند و برای جلوگیری از چنین اتفاقی شخصاً رهبری عملیات روانی علیه کشورمان را بر عهده گرفته است.
او تلاش می‌کند با متهم کردن جمهوری اسلامی به مسائل حقوق بشری و حمایت از گروه‌های ضدایرانی و البته تمرکز روی اختلافات و مسائل داخلی، بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند. اما نتانیاهو یک نکته را در نظر نگرفته است، اینکه شخص او به‌عنوان نخست‌وزیر رژیم تروریستی صهیونیستی منفورتر از آن است که بخواهد نظر مردم ایران را جلب کند. مردم ایران به رغم دیدگاه‌های متفاوت و اختلافات سیاسی که دارند، بر یک اصل مشترکند و آن هم جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی است؛ واقعیتی که مشاوران فارسی‌زبان نتانیاهو آن را در نظر نگرفته‌اند.
البته با وجود تنفر مردم ایران از نتانیاهو و رژیم صهیونیستی، پیام ویدیویی نخست‌وزیر اسرائیل مخاطبین خاص خودش را دارد؛ از گروهک‌های تجزیه‌طلب و منافقین گرفته تا سلطنت‌طلبان حامی رضا پهلوی، در ازای جیره و مواجبی که از سرزمین‌های اشغالی دریافت می‌کنند، با آب و تاب پیام نتانیاهو را بازنشر کردند.
چه آنکه اولین شبه‌رسانه‌ای که پیام نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را منتشر کرد، شبکه اینترنشنال بود.
 
جزئیات حمله گروهک تروریستی به خودروی هنگ مرزی
 دست آخر اینکه،  سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفت‌و‌گویی به جزئیات حمله تروریست‌ها به خودروی مرزبانی در استان سیستان و بلوچستان پرداخت و اظهار کرد: مأموران گروهان مرزی مورتان هنگ مرزی جکیگور در حین حمل جیره غذایی و پشتیبانی از مرزبانان در محورهای مواصلاتی در حوالی روستای پشامک از توابع شهرستان راسک مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفتند و طی این حمله مرزبانان غیور با اعضای این گروهک درگیر شدند.
در این حمله ناجوانمردانه سرباز وظیفه «مهدی بلوچی» از کارکنان جان برکف هنگ مرزی جکیگور به فیض شهادت نائل آمد.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و شصت و هفت
 - شماره هشت هزار و پانصد و شصت و هفت - ۱۰ مهر ۱۴۰۳