دیگه‌چه‌خبر؟

توضیحات «دیده‌بان ایران»
در واکنش به مطلب «ایران»
سایت دیده‌بان ایران در پاسخ به مطلب منتشرشده در روزنامه ایران در تاریخ سوم مهر با عنوان «منافع ملی قربانی مواضع سهل‌انگارانه یا برندسازی» که مسائلی را درباره مصاحبه‌هایی از این پایگاه خبری تحلیلی با احمد بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرده است، توضیحاتی ارائه کرد. این جوابیه در واکنش به بازنشر بخشی از اظهارات اخیر اردستانی در مطلب روزنامه ایران بوده است که این نماینده مجلس گفته بود برخی اظهاراتش در مصاحبه‌ با سایت دیده‌بان ایران مورد تحریف یا تقطیع قرار گرفته است.
دیده‌بان ایران در این جوابیه تأکید کرد که «فایل صوتی» مصاحبه‌هایش با نماینده محترم اردستان موجود است و متن اظهارات او بدون هیچگونه تقطیع یا تحریفی منتشر شده است. دیده‌بان ایران همچنین تصریح کرد که برخلاف گزارش روزنامه ایران، متن مصاحبه‌هایش با اردستانی در این پایگاه خبری وجود دارد و حذف نشده است. این سایت خبری در جوابیه خود افزود که «برخلاف ادعای روزنامه ایران»، اردستانی «هیچ‌گاه مصاحبه خود با سایت دیده‌بان ایران درباره فروش موشک به روسیه را تکذیب نکرده است.»
گفتنی است که «ایران» با استناد به متن مصاحبه این نماینده مجلس با «خبرگزاری فارس»، گزارش خود را آغاز کرده بوده که در آن، اردستانی درباره اظهارات منتسب به وی درباره موضوع پیجرهای حزب‌الله لبنان گفته بود: «این مطالبی که گفته شده، تقطیع شده است و درست نیست.
من درباره سناریوهای مختلفی بحث کردم، البته نه به‌عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی بلکه به‌عنوان یک تحلیلگر سیاسی.»
بدیهی است که حل اختلاف نظر میان این عضو کمیسیون امنیت ملی و پایگاه خبری دیده‌بان ایران برای «ایران» در حیطه مسئولیت روزنامه ایران نیست و افراد حقیقی و حقوقی مذکور می‌توانند به صورت مستقیم به حل اختلاف خود بپردازند.
همچنین تصریح  می‌شود که انتشار جوابیه فوق‌الذکر در راستای احترام به همکاران رسانه‌ای صورت گرفته و «ایران» این موضوع را برای خود خاتمه یافته تلقی می‌کند.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و شصت و چهار
 - شماره هشت هزار و پانصد و شصت و چهار - ۰۷ مهر ۱۴۰۳